Hua vad det klia

Hej hej alla mina vänner/läsare
Hua vilken sol eksem jag har det kliar ju hela tiden man blir ju tokig
men vet ni va
solen var snäll idag åxo
här har solen varit på hela dagen ja nu åxo så man ska ju inte klaga
jag känner mig så trött och förvirrad jag tycker jag mest rör om allt i lägenheten
och sen när man måste leta efter saker som man behöver för att komma vidare
men nu har jag fått upp packade några lådor
ja och sen en massa strul med att slå upp krokar dom flyger till höger och vänster
vet inte hur många vi har slagit sönder så det blir till att köpa nya
sen ska vi köpa några nya gardinstänger åxo
ja det är något hela tiden uch jag tycker jag har varit en gnäll tant i denna blogg just nu
tur att inte så många som vet om den då hadde dom nog tyckt vilken gnällspik
men jag tycker det är skönt att får skriva av mig och få ut allt jag har innom mig
känns mycke bättre då oftas
idag fick min älskling hämta en kycklingsallad till mig och han tog en pizza idag
han tog det på hem vägen
efter han har varit vattna blommorna hoss hans föräldrar och hämtat in posten
idag var dennis här en stund var trevligt alltid trevligt när han kommer
ja sen har vi åxo vilat lite middag som att jag är så trött den sista tiden
jag tror att det beror på kaoset men det ska bli bättre snart hoppars jag
och nu tittar min älskling på hokey inte jag blääää
jag sitter gärna här i stället då eller sticka mig en mössa eller något när jag ska slappa av
nehe nu ska jag ta mig en smörgås eller något
ni får ha en härlig söndag mina vänner/läsare puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0