Göra lite nytta!!!!!!!

Hej hej alla vänner / blogg läsare
Iag skinner solen så fint igen härligt
idag har jag bestämt mig att göra lite nytta
men lätt är det inte för man vet om man gör något så får man ju ännu mer ont
och myrornas krig  i benen men man måste man kan ju inte ha grejor över allt inte jag i allafall
ja jag är ingen pedant men jag gillar inte att det står grejor över allt då får jag panik
och nu har jag sett dom där flytt lådor och säckar länge nog
men har man inte orken så får man ta några säckar om dagen om kroppen till låter
idag gör den det har jag bestämt
men det blir måmga micro pauser och då blir det inte mycke gjort
jag brukar tänka så här när dom ska slänga ut mig på jobb då måste jag orka
ibland blir jag arg på mig själv att jag har så ont och ingen ork
det är väll inte mit fel att jag har det så eller är det ?????
jag har jojo bantat i hela mitt liv och det har min kropp fått stryk av
och jag var med i en bil olycka när jag var 8 och där skadade jag ryggen och det kan ju inte vara mitt fel
mitt liv har inte varit lätt och det kan vara svårt nu åxo ibland
idag här i våran ort är det medvind idag det är utställing av företag som ställer ut
och man får prov smaka av olika länder deras mat  m,m men jag ska inte dit
men min älskling ska gå ner en runda för jag orkar inte med alla som glor på en och annan gliringar
jag känner mig inte stak idag för att lyssna på detta varför har sverige blivit så tuff och ego
ja en stressad värld man tar inte hänsyn till sånna som inte mår bra eller hur vi ser ut
vad har det förbetydelse jag tycker alla lika mycke värda hur man änn ser ut
när jag var liten så respekterade vi dom som var äldre men det är inte så längre kan jag tycka
jaja det finn bra ungar åxo men jag tror åxo tyvärr dom apar efter dom vuxna
vad har vi kommit hän  att vi inte ska ta hand om varandra längre
jag såg ett pogram som heter på bar gärning hur folk regerar om det händer saker och ting
ja det var inte många som gjorde något skrämande tycker jag att inte fler regerar eller hjälper till ja  hua
ja min goa granne hörde av sig senare förmiddag
undra om jag ville komma sitta i solen  jag blev så glad att jag genast tackade ja
och släppte allt och gick direkt in i duschen sen när jag var klar gick jag dit
gissa vem som fick för mycke sol på ena sidan av armen och  hela ansiktet japp jag
så nu har jag en massa sol eksem och aj
min goa granne sa men titta nu fick du ju en hel massa fräknar nu  hum jätte kul
lånad bild men så ser jag ut typ
sen har vi grillat åxo så vi har haft en jätte trevlig dag skönt att komma bort från kasoset lite
vi hadde grillat flinta prinskorvar hambugare och hadde bakad potatis till  och sallad och vitlöksbröd jätte gott och två olika såser åxo ja det var gott sen drack vi kaffe och peo var och hämtade mina sista kärleksmums
JA VI HAR JU BUSAT ÅXO MED DEN LILLA SÖTA DOTTERN ÅXO
HENNE ÄR DET FART I BARA KUL  OJ STORA BOKSTÄVER  så orka inte börja om
ja vi kom hem efter sex tiden så nu är man trött
och jag ska snart ta och slänga mig i soffan och slöa lite kanske ta lite glass få se
ni får ha det så gott och en härlig lördag puss och kram
Bye bye
bYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0