God kväll

Hej hej och god kväll
Dagen har varit bra jag har gjort middag idag
det blev fiskgratäng och potatis
peos syster och kille var här åxo dom är inte så glada i fisk så dom fick resterna från igår
och det hadde jan inte i mot han älskar min mousakka ja det är gott
men min favo mat är fisk jag äter nästan all fisk
sen har vi drukigt kaffe stora lass undra om jag kan sova i kväll sen
nu till något tråkigt dom har glott på hokey
hela dagen
jag gillar inte titta på det
men lite har jag varit frame och stört dom fniss
nu skriker visst min gumma erik karlsson eller något jaja bara jag slipper se på det
fast det var skoj att finnarna vann idag
få se hur det går för sverige ja dom kommer väll skrika sig blå där inne
nu har peos syster och kille åkt så nu sitter min gumma och peo glor  bläääää
dom är ganska tysta nu så nu händer det inte så mycke tror jag
peo ska jobba i morgon så han ska lägga sig i normal tid om han ska orka gå upp
jag är ganska trött så kan vara att jag går och lägger mig åxo vi får se
jag kan ju inte sova länge på dagarna så
nehe nu tycker jag att jag bara prata goja
så nu får jag sluta
nu svär peo så nu gjorde någ dom andra mål så det står nog 1-1
japp man behöver inte titta man hör dom där inne *fniss*
en sak till det var lite kul när jag skrev min blogg i morse
så satt jag in en bild överst
och gissa vad min gumma hadde gjort inne i hennes blogg
när hon skulle skriva sin japp satt in samma bild klock rent ju
det tror jag aldrig har hänt innan hahahahaha
japp sa ju det vi gör gott för varandra love you
ha en trevlig kväll mina goa vänner/blogg läsare
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0