Första Maj

Hej hej
alla vänner/blogg läsare
ja idag är det första maj och solen har värmt så härligt idag  varit toppen
vad har hänt idag jag har varit hoss grannen en stund idag
och sen har vi haft gäster så det har gått sin lilla gång
jag glömde tala om att jag hadde ringt till läkarstationen i går
och sköterska sa att min läkare hadde skrivit ett brev i fredags så det kommer nog snart
men hon läste upp det för mig och den nya meducinen har gått bra så jag ska fortsätta med den
jag har gått ner 3 enheter med den så det var ju bra
jag har inte så myckert att berätta idag
så ni får ha en forsatt god första maj
ha det så gött alla vänner/läsare puss och kram
bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0