En ny dag !!!!!!

Tjena tjena alla mina vänner/bloggläsare
Hua säger bara det vad duktig vi har varit i två dagar hållt på som bara den
men kan någon tala om för mig varför det tar så långt tid att få upp saker och ting????
nu är det inte många lådor kvar par st och sedann några sopsäckar sen är den biten klar
gissa vem som blir glad då japp jag
för jag tycker inte annat jag har varit retlig och sur dom här dagarna så jag hoppars vi blir klara i helgen
så man kan få lite lungn och ro och vi tvättar åxo ja sen måste man ju göra dom dagliga sysslorna åxo
vem har bestämt dom reglerna man är ju ingen super women
ja så ser våra dagar ut fram över
Ja sen är det ju marknad här i helgen hela helgen men jag ska inte gå
min älskling skulle visst gå en dag
men inte jag inte kan ha det skönt här hema i stället massa folk m,m nej tack
Vi hadde trevlig besök igår ett par timar skönt det så får man lite vila
oj nu ringer tele vänta
Det var peos systers kille dom ville gå på marknaden idag
så peo skulle följa med så jag får fortsätta lite själv om jag orka få se
dom kommer säkert upp och dricker kaffe sen
så jag måste ta och bädda sängen
jag har en histlig massa handukar som jag har packat fram så det får jag göra i alla falla
nehe nu har jag inte tid att sitta här ni får ha en härlig fredag
puss och kram
Bye bye

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Hoppas du får tid till lite vila nu, när det mesta är uppackat. Ha en skön helg, vännen!



Kramisar i massor! ♥

2012-05-11 @ 18:45:13
URL: http://aprilsus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0