En lat dag!!!!!!!

Hej hej alla mina vänner/bloggläsare
Idag ska jag ta en lat dag jag är såååå trött så det får bli en vila dag
allt är ju nästan klart en och annan tavla kvar men det får bli en annan dag
så idag blir det bara laga mat och diska sen ska jag inte göra ett skit ska bara vara
solen tittar fram lite men det blåser ute
igår var peo på marknaden igen men bättre väder sista dagen
han kom hem släpandes med hans föräldrar och syster och kille
dom hadde köpt gräddbullar till oss med kokos mmmm va gott
och sedann hadde hans mamma med sig fika dom var här några timar
hans mamma tyckte att vi hadde fått det jätte fint ja det tyckte dom alla
Idag ska min älskling till tandläkaren
och jag skulle dit i morgon men jag bad peo ändra på den när han ska dit vid tio
för jag är täpp i näsan m,m
nehe nu har jag inget mer att berätta så ni får ha en härlig måndag
ha det gött puss och kram
Bye bye

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Helt rätt, att du tar dig en ledig slö och slapp dag. Den har du verkligen gjort dig förtjänt utav. :)



Jag ska inte heller överanstränga mig, det här blir en lugn vecka för min del, som det verkar nu.

Får väl ladda inför nästa vecka som är rätt uppbokad med många tider att hålla reda på.



Ha en riktigt skön start på nya veckan.

Jätte kramis! ♥

2012-05-14 @ 13:17:04
URL: http://aprilsus.blogspot.se/
Postat av: eva

Tack så mycke min vän det kan kan jag behöva ja du åxo för den delen ha det så gött kramis

2012-05-14 @ 16:52:30
Postat av: Anonym

Tja gumman

Vila du på är du allt värd, Ha det gott snart onsdag

puss kram

2012-05-14 @ 19:29:59
Postat av: eva

Tack gumman ja jag längtar nu är det bara en dag kvar puss och kram

2012-05-15 @ 06:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0