Dagen efter

Hej hej alla mina goa vänner/bloggläsare
Idag är det kanon väder ska berätta lite om går dagen
min älskade pappa kom på förmiddagen så då åt vi nybakade frallor och drack kaffe
sen hadde han med sig en god tårta som en av hans andställde hadde bakat
som inte var så myckert socker  i den var jätte god
men tyvärr glömmde jag ta en bild på den
pappa lovade att han skulle fråga om receptet så kanske man kan göra den själv någon gång
jag fick två jätte fina blommor av han
så peo och min pappa fick gå ner i källaren och leta upp krukor
för ni som inte vet så är jag inte snäll mot mina blommor dom dör hela tiden
så vi har inte ännda blomma jag har till å med tagit död på en kaktus
så vi få se hur länge dom här blommerna håller
men jag ska försöka med hela min själ att få dom till att leva
det var den ena här kommer den andra
sen fick jag ett kort åxo och en liten slant han stannade ett par timar sen åkte han hem igen
sen fick jag ett telefon samtal  av en vän medans jag pratade
kom peo med ett kort och när jag läste det blev jag paff det var en vän som jag har blivit osams med
som jag inte har pratat med på länge länge för hon gjorde mig besviken och ledsen
och när någon gör mig något ont då vill jag inte ha dom i mitt liv
det var ett jätte fint grattis kort så då fick jag ju messa henne på mobilen och tacka
hon messade tillbaka att hon inte vågade ringa på
hon trodde nog att jag skulle bita henne eller något
hon kanske saknar mig?
sen lite senare kom peos föräldrar och syster och kille
glömde ju tala om att peo och min gumma grattade mig på morgonen
av min älskling fick jag nya datahögtalare så nu ska jag få bra ljud hoppars jag
väntar bara att någon som kan fixa detta sen fick jag av min goa gumma ett fint kort och detta
duken och en  jätte fint
och sen fick jag av peos föräldrar en ny stekpanna och en massa lotter men vann bara en 10
är man fattig så förblir man fattig hihihi och en peng fick jag åxo
sen av lena och jan fick jag vikter den ligger på duken om ni ser
och en trännings band eller vad det heter ser ut som en gummisnodd som har två handtag som man drar i
så nu kan man träna hej vilt  efter jag har gått på mitt gå band om man nu orkar
och peo beställde två fina tårtor men han vet visst inte att man inte ska skriva en dams ålder
japp ser ni inte snällt *hum*
det är min älskling det
och jag blev grattat på fb av en hisligt massa det trodde man inte lite rörd blev man av allt fint dom skrev
ja och av en ny blogg vän här inne tack
sen i förgår var min goa granne som hastigast här och hennes lilla dotter och lämmnade en sådann fin blomma ja just det peo var ju inte hemma han fick åka till akuten hadde fått en såddan klåda över allt
så han trodde han skulle bli knäpp så man var ju lite orolig för han
det var någon allergi men vad visste dom inte men han är bra nu skönt
grannen och lill tjejen kommer in sen sådå blir det en ny tårta
blomman
Nehe mina vänner nu ska jag ta och springa in i ducshen innan dom kommer
och se om jag hinner vika ihop kläderna för vi har ju  tvättat idag åxo
ja sen har min gumma lagat maten i dag biffar och potatis och gräddsås i ungnen var jätte gott
och det glömde jag ju min gumma diska det hela dagen igår på min födelsedag Tack min goa gumma love you
nehe nu måste jag kila ha det gött mina vänner/lbloggläsare ha en bra söndag
puss och kram
Bye bye

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Vad härligt att känna sig så uppvaktad, då är det ju riktigt kul att fylla år. :)



Skönt med en liten gumma där hemma som hjälper till med både disk och matlagning.



Hoppas du får en bra start på din nya vecka.

Kram, kram...<3

2012-05-20 @ 22:25:38
URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0