Blåsigt och regnigt

Hej hej alla mina vänner /bloggläsare
japp idag är det blåsigt och regnar för fullt grått och trist väder ute
vi får hoppars det blir bättre väder under dagen så dom som vill gå på marknaden kan göra detta
kan inte vara kul dom som står på marknaden när det är sådant här väder
Idag var jag uppe tidigt ja det brukar jag ju vara tänk om man kunnde ligga lite längre  någon gång
i går hann jag med lite till när peo var ute
men vi får se idag hur det blir jag har ont i varännda del i kroppen men lite till ska jag försöka med
sen har jag värdens disk med som jag ska försöka ta nu innan frukost
orkade inte ta disken igår efter mina kaffe gäster
Dom hadde med god fika åxo
sen hadde peos syster åxo köpt på marknaden skånsk brännvinskorv och älgkorv till oss
vet inte riktigt om det är min smak men peo gillar det så
sen sitter jag och åxo fundera vad vi ska ha till middag
att det ska vara så svårt att koma på vad man ska ha
man har hela frysen full men änndå kan man inte komma på vad man ska ha
Ska se när min älskling vaknar så ska han få gå ner till bagaren
och köpa bröd och frallor vi har inget bröd hema så idag får det bli nybakta bröd
det händer inte så ofta så någon gång så
sen får vi se vad mer annars händer under dagen förutom plockande
Asg nu ser jag att jag har satt tröjan fel
ryggen fram och magen bak japp var nog trött när jag gick upp
Nehe mina vänner nu ska jag ta disken innan älsklingen kommer upp
ni får ha en härlig lördag  puss och kram
Bye bye

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Idag har vi regnfritt (så här långt) men grått och ruggigt är det. Såg att det även var någon bya marknad på gång inte allt förlång från oss, men jag håller med, ser ingen charm i att stå ute och frysa...



Hoppas frukost brödet smaka de gott och att disken och alla andra "måsten" är avklarade för dagen, så du får vila dig lite nu. Och att tröjan din sitter rätt vänd?! :D



Ha en fortsatt bra helg!

Kramisar!♥

2012-05-12 @ 15:57:05
URL: http://aprilsus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0