16 Maj

Hej hej
Ja idag vaknade jag upp med skallebank
jag fattar inte att jag ska ha det så ofta undra vad det beror på ?????
jag har en hisligt massa jag måste göra
ibland önskar jag man kunnde trolla så vips så var allt klart  det hadde inte varit så dumt *fniss*
jag var inne och kikade på min gummas blogg i småland det var lite oroandeväckande
hon mådde inte så bra i går kväll och lite bättre idag får verkligen hoppars det går över
har saknat henne så men det är ju klart att man ska inte åka om man inte mår bra
men jag ska hålla alla fingrar och tår att hon mår bättre när hon ska åka till mig
nähe som sagt jag hinner inte sitta här har en hel massa ska göras innan
så ni får ha en härlig onsdag
jag kommer in och bloggar för jag kan inte vara utan min blogg får säkert lite tid till det åxo
ha det gött puss och kram
Bye bye

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Huvudvärk har ju en förmåga att ploppa upp när man minst önskar det. Eftersom du säger att du fått mer ont på sista tiden, så skulle jag gissa att det delvist är stress relaterat, efter som du har en del framför dig. Men det kan också bero på allt du haft att göra den senaste tiden, med flytten och allt? Huvudvärk har ju även förmågan att komma när alla är klart och man äntligen kan börja slappna av. Hoppas det ger med sig fort och att värktabletter kan lindra det.



Jag lovar att hålla både tummar och tår för att din vän ska må bättre, så hon kan ta sig till dig. Det är ju så förargligt när man blir sjuk när man minst önskar det.



Ha en fin dag, vännen!

Kramis! <3

2012-05-16 @ 10:16:43
URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0