Va trött igår

Hej alla läsare
Ja jag sa att jag skulle hoppa in och skriva igår
men det hadde inte hänt så myckert igår förutom det snöade och snöade skit kul
men nu skiner solen så nu smällter snön bort
så nu hoppars jag att den stannar borta vill ha  Vår nu
sen har jag varit riktigt lat igår åxo och det syndes på vågen ja det lilla minsta så upp
sen var min älskling sugen på choklad så gissa japp det åkte ner några rutor i min mun *Hum*
jaja får träna desto mer idag då
sen dricker jag en hel massa kaffe så jag ska känna mig lite piggare men inte gör jag det
jag skrev att vi skulle väg på middag idag men det blev änndring
vi ska se om vi kan ta söndagen istället
min goa vän skulle åka till bromölla tror jag det var
då skulle hon kolla på stickringar till mig hon skulle se om hon får tag i 2 paket
för jag tänkte jag skulle ge peos syster ett när hon fyller år i april
ja just det var visst kvinnodagen igår men jag lägger inte så myckert energi på det
är som en vanlig dag för mig
igår när jag hadde duschat kom ut från toa sa peo vad har du gjort
vadå sa jag du har ett stort blåmärke på baken jag trodde han skämtade först
men sen tryckte han på den och då kännde jag det var ömt
men jag minns inte att jag har slagit den på något
idag har jag bestämt mig vad jag ska ha till midag
det blir fisch and chip det är engelsk
har aldrig ätit det jag hittade en påse på lidel
och på svenska heter det fisk och strips
jag hoppars det är gott blir spännande
nehe nu har jag inte tid att sitta här längre vi hörs
puss och kram
tja tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0