Trött........10/3

Jisses vad trött jag är allså på helgen kan man väll få sova nädå
mitt i natten vaknade jag att jag hadde ont i huvudet skit kul bara hasa sig upp gå och hämta tabletter
sen när jag äntligen somnade vad hände då japp 6,20 var min näsa blöt fullt med näsblod
var bara till att gå upp så nu är jag vaken Grrrrrr
så nu har jag varit lite på fb och sedann kollat lite på bloggar
och nu sitter jag här med kopp stark  kaffe
vad händer idag då ja tvätta blir det ju det brukar vi nästan alltid göra på lördagar
sen städa lite ja allt det där trista men som måsten
sen kommer peos systers kille och kanske systern hon var kass i magen
men känner jag henne rätt så är det bättre nu
för vi ska hämta lite flytt lådor lika bra att börja i tid man vet ju aldrig
ja det var våran dag lite
ja just det det vi åt igår va gott så det kan vi ta fler gånger
vad vi ska ha till middag idag vet jag inte ännu
det är min värsta fasa att komma på vad man ska ha och äta hela frysen är fullt med mat
men vad vi ska ha har jag ingen anning om
om jag frågar min älskling och rabbla upp det ena efter det andra vad jag kan laga till middag
så säger han bestäm du  Åååååååå han vet ju att jag har en sådann beslut ångerst jämt vad vi ska ha till middag så han är då inte till stor hjälp
ja nu vill man våren ska komma
nu kom min älskling upp så när han har läst tidningen så blir det frukost
så ni får ha en bra dag så hörs vi snart igen
puss och kram
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0