Tjena tjena

God morgon alla Glada
Ja en ny dag med nya utmaningar
igår va min älskling och hjälpte hans pappa med sin nya mobil
så han var borta några timar
annars har dagen varit ganska lungt
men vet ni vad som hände mig på kvällen jag satt och åt och plupp
så rök den andra biten av tanden
ja om ni kom ihåg så fick jag ju gå till tandläkaren dagen innan julafton
som att jag hadde fått ut en liten bit av min tand och hadde tandvärk
sen i jan skulle jag dra ut den men då var ju tandläkaren sjuk
så nu skulle jag dit 28 mars tror jag det var
men nu är det bara en liten bit kvar av den så jag hoppars jag inte behöver ta ut den
och plågas jag är livrädd för att gå till tandläkaren
men vi få se vad dom säger men jag hoppars på det bästa att den får va kvar
nog om detta
jag måste berätta hur sur blir man när man ska beställa så finns inte helften
ofta på den affärren jotex ville ha lite fint till den nya lägenheten
men en del fick jag
sen inte nog med det så har dom inte allt hemma så en del av sakerna får jag vänta till juni
hur kul är det ska det vara så eller nej tycker jag inte
men min goa älskling tog hem paketet jag fick i en stor typling kartong
på hem vägen efter han hadde varit hoss sina föräldrar
stakarn fick byta hand flera gånger för den va jobbig att bära
jag skulle vilja till ikea innan vi flyttar få se om det kan gå för sig
som att finns en del saker jag vill ha nya lägenheten
sitt kuddar till våra stolar kuddar till mina kudd frodal som inte fanns heller m,m
tänk om man kunnde flytta in snart till vårt nya hem och nya möbler
ska ta kort sedann så får ni se hur fint det blev
jag älskar tulpaner
jaha vad händer idag då jo snart frukost
sen dom vanliga sysslorna
och jag har redan bestämt vad jag ska ha till middag kan ni tänka er hihihi
det blir resterna från er går så jag gör klyft potatis och snitzel och paprika såsen och grönsaker
sen kommer goda vänner till mig och peo
hon har köpt fler stickringar till mig
och sedann beställde jag till peos syster som jag ska ge i födelsepresent
på tal om det vi fick en jätte fin stor kalender av henne
som hon har tagit egna bilder hon är skit duktig på att ta bilder
jag tror jag ska andlita henne när vi ska gifta oss borgligt hihihi
nehe nu har min älskling komit så nu ska jag äta frukost med han
nu får ni ha en bra dag alla vänner/läsare
puss och kram
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0