Tjena tjena

Hej hej alla mina läsare och vänner
Ja det är så skönt ute och att våren sticker fram nu så trevligt
men nu sägs det att det ska snöa till nästa vec
nehe inte här inte det vill vi inte vad är det för dumheter nej det kan hålla sig borta tycker jag
så nu är det bestämt att det ska bli så hålla sig borta
idag har det inte hänt så myckert förutom dom vanliga sysslorna
ja just det peo var ju iväg i går på hokeyn dom vann hemma laget
så han var glad sen skulle han visst på hokey i morgon åxo ja om ni inte vet så är han hokey älskare
jag var hoss min goa granne igår vi hadde jätte trevligt vi glömmde tid och rum
så klockan var nämre halv elva på kvällen innan jag kom hem
obs bruka inte hända i vanliga fall jag är ganska kvälls tött men skoj att man hadde trevligt
nehe nu har jag inget mer att berätta så ni får ha en härliga dag
puss och kram
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0