Tick .Tack......

Hej hej alla mina vänner/läsare
Hjälp var tiden går inte klokt ju
man glömmer tid och rum och man hinner aldrig med det man ska göra
eller ska man säga man har för myckert
man ska göra???
eller man tycker det ja
jag har nog inte jobbat färdigt med det där måsten
jag får försöka jobba med det lite mer
och tänka på mig själv och inte stressa upp mig
men inte lätt när man har en flytt att tänka på m,m
jag lovade jag skulle visa mina fina våffler
så här kommer en som min älskling tog
ja så såg den ut när min älsklings skulle äta våfflor
sylten först sen grädden och kladda ut den mmmmm va gott tycker han
och åt några st  4 st tror jag eller va det 6 st kom inte håg men han tog en hög
ja jag åt några åxo  3st det var så gott
ja var inne hoss min gumma från småland
och då hittade jag denna här jag blev jätte  glad och röd
tack gumman miss you too puss och kram
en fin dikt till dig gumman, saknar dig.
puss kram

ja hon är den bästa vän jag har haft och har kvar
vi kompleterar varandra bra
synd bara att vi inte kan ses så myckert det är ju pengarana som styr och förbindelsen
för det är världens usel förbindelse hit på helgerna inte klokt
och så har jag ju inget körkort för då kunnde jag har kört henne till tåget i älmhult
ja jag önskar jag vinner en massa pengar så ska jag ta mig mitt körkort
men det är väll bara en önskedröm men man vet ju aldrig man måste ju tro på hoppet
vad skulle man annars göra
min gumma kommer nog inte förr änn till semestern
det känns ju hundra år men det är bara gilla läget
nu måste jag berätta vi såg på sofias änglar härom dagen
gissa vad jag gjorde jo grät i floder
ett av tvilling tjejorna på 3-4 år tror jag dom  var hadde lekumi
och hon dog hon var så söt och livsglädje hadde hon
såååå orättvist att hon skulle dö
ja det var verkligen inte kul jag var jätte ledsen
gillar inte se på tråkigheter jag mår så dårligt av det hua va hemskt
vill inte tänka på det mer stakars föräldrar och den andra systern med så klart
ne nog om deta brrrrr jag bara ryser tanken om någon nära kära till mig skulle insjunka så
och börjar tänka på min mamma
ja hon hadde ju inte canser men hon hadde något annat aldrig kul tänka på sjukdomar
så nu slutar vi med det och pratar om något trevligare tycker jag
vi var hoss peos föräldrar igår för hans pappa fyllde år 
han fick en joggamatta och ladda mobilen och en massa lotter så han blev glad för detta
var kul för det inte lätt att hitta till en 74 åring
så vi var där några timar och hans syster och kille var åxo med
och vad har hänt idag
jag vi har packat några lådor med glas
och snart ska peo på hokeyn och jag ska ner till min goa granne
ska bli mysigt kan bli skönt att komma ifrån packningen lite
ja nu orkar mina fingrar inte mer så vi få höras en annan dag
nu får ni ha en trevlig dag mina vänner och läsare
puss och kram
bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0