Tar den tiden som den kommer

Hej hej alla mina vänner/läsare
Idag ser det ut att bli fint väder men kallt
min älskling var ju på hokey igår dom förlorade
idag ska vi ha resterna från igår det blev kasslergratäng det blev jätte gott
jag har bestämt mig att jag inte ska få panik jag tycker tiden rinner iväg för for
t men en av sakerna jag har jobbat på är att jag ska tänka på mig första främst
och det är inte det lättaste men idag tänker  jag göra det
det jag inte hinner med idag hinner jag kanske med i morgon så får det bli
tänker att jag snart ska gå i ducshen
sen sätta in maten i ungnen
jag hadde tänkt att jag skulle gå ut lite
och se om jag hittar lite födelse presenter är ju några stycken som fyller år 4 st denna månaden
ja och om mamma hadde levt så hadde hon åxo fyllt denna månaden
saknar henne grymt mycke hon höll familjen uppe
men nu är det inte mycke till det så nu känner jag mig väldigt ensam
ja jag har ju peos familj men känns inte samma sak
vi få se om jag hinner gå ut annars tar jag det en annan dag
jag vill ju gärna åxo hinna med några lådor åxo
här är mina stick ringar
nu ska ni få se mina mössor jag har gjort
visst är dom fina hihihi
nja men jag lär mig så kommer det bli ännu bättre
men det är skit kul och det får att man varvar ner och det är skönt
nehe mina vänner /läsare nu ska jag göra lite nytta
ni får ha en bra dag och tänk posetivt så mår man mycket bättre
puss och kram
bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0