Soligt

Godmorgon alla vänner/läsare
Vilken härlig morgon man kan ju bara inte må bättre solen skinner så fint och jag mår ok
och lyssnar på musik japp livet leker och kaffe koppen i högsta hugg
vad händer idag då jo jag tänkte att jag skulle vika ihop tvätten som jag inte orkade igår
och bädda rent  sen skulle det ju vore bra om vi kunnde packa en del lådor åxo
och kanske kunnde komma ut lite i friska luften
ja vi få se vad dagen har att erbjuda
men en sak vet jag snart ska vi ha lite frukost
och då kommer jag genast på att tänka på vad ska vi ha till middag?????
ja det vet jag inte ja då är det ju som vanligt hihihihihi
jo det var en sak man blev lite förvirrad idag vi skulle ju ändra om klockorna
så jag hängde inte riktigt med i tiderna
min älskling hadde ställt om någon klocka men inte alla
så det får vi väll åxo göra
så då får man sova en time längre men inte sover jag längre för det fniss
Min goa vän hon fyller år idag GRATTIS min vän
jag har grattat henne på fb åxo
vi var bjudna dit idag men vi tar det en annan dag
men jag hoppars hon får en bra dag men
det får hon säkert solen skinner ju så fin på hennes dag så det kan ju inte va bättre
och hon har åxo en kärleks full familj och vänner  
Peo har just pratat med sin mamma det är visst våfflor dagen idag
*Hum* undra om jag ska skicka ner peo och handla lite till våfflor
vet ni hur länge sedann det var jag åt det skit länge sedann
Mmmmm va gott ju
nehe nu har jag absolut inte tid att sitta här om jag ska hinna med lite idag
ni får ha en härlig söndag i det fina vädret
ha det gött alla mina vänner/läsare
puss och kram
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0