Solen jippi

Jippi solen lyser så fint  Godmorgon alla mina läsare
vilkert härligt väder idag man kan ju inte må bättre när det är så fint
sitter här med en god kopp kaffe och min älskling rummlestera med något
japp han är uppe hihihi
men när jag tittar ut så *suck* vilka skitiga fönster men ingen ide att ta dom innan vi ska flytta
skulle hämta bananlådor vi blev lovade 8 st på willys
peos syster och kille kom å hadde dom redann varit på maxi
och köpt banan låder 10 st dom kostar en 5 spänn men det går ju till barncanserfonden
men man har ju inte råda att köpa alla där det är dyrt att flytta
som det kostar flytta tele och adressändring
internett vet jag inte ännu
sen måste vi ha lite mat när vi flyttar åxo dom kan ju inte gå och vara hungriga som hjälper oss
peo ringde ner till willys frågade när han kunnde hämta lådorna
och vet ni va dom var pust väck någon annan hadde tagit dom skit kul
men sen åkte peos syster och kille ner till  lidel och kollade dom hadde inga
sen var dom och kollade på willys där hittade dom två
så nu har vi 12 låder det är ju en början
jag ser fram imot att flytta jag längtar till det
tycker tiden går sakta jag vill ju sova i min nya säng
en sak jag måste bara ta upp jag blir såååå trött på mig själv
att jag inte kan hålla mig jag fikade igår och åt pizza
så nu har jag gått upp igen *Suck*
blir så trött på den här jojo vikten måste bli ett slut på det är inte bra för min kropp
oj va klockan går nu är det frukost
och jag som hade en massa och skriva se om jag hinner komma in igen
och fortsätta skriva efter frukosten
puss och kram
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0