Mmmm Kaffe

Godmorgon alla läsare
Japp jag har bäljat i mig ett par muggar nu men känner mig inte piggare för det
och gevalia ska det var mmm gott
igår fick vi packade några lådor
peos syster och kille var här sen bjöd vi dom på mat ute
jag skulle ha en mixsallad och peos syster en kycklingsallad dom andra skulle ha pizza
och när dom kom hem med maten så hadde jag fått fel mat en mixrulle
ja vad hände jag flippade ut totalt började stöttböla och få panikångerst
som att jag har kämpat få ner mina kilon som jag hadde gått upp
så vill jag inte lägga på mig dom igen
det blev ganska jobbigt för mig
men när jag lungnade ner mig så delade jag på den halva
och skrapade ut innehållet och slängde brödet
den andra halvan får peo äta till frukost eller kvällen
och vad gjorde jag idag jooo ställde mig på vågen gått upp 3h
jag som slet som ett djur med packningen m,m
fast jag tror den där vågen spelar mig ett spratt i mellan åt
det är jobbigt med ät störning jag jobbar på den för fullt har blivit bättre
men inte fullt ut bara kämpa vidare jag har i allafall inte spytt på 2 månade det är ju bra
vad händer idag då ?????
Jag ska skriva mitt papper till abf så jag får mina pengar sen ska jag gå och lämmna det
sen ska jag gå ute lite kolla om jag hitta några presenter
peos syster har inte fått sin jag bestämde eller vi bestämde hon får den först när hon fyller år
*hum* få se om jag går ut det ser mörkt ut på himmlen sen regnar det åxo
ja annars får min älskling ta med den efter han har haft sin frukost här hemma
så den blir inlämmnad men jag tyckte han sa att det skulle bli fint väder idag?????
var har han läst eller sett det som det ser ut nu så ser det skumt ut
ja vi få se vad som händer annars får han lämmna in den
och så  får jag gå ut en annan dag
jag har så myckert annat att göra nu när vi ska flytta
jag försöker inte stressa upp mig men hur lätt är det
jag skulle önska min gumma var här från småland hon kan får mig i ett lungt tillvaro
men hon är tyvärr inte här * suck*
nehe nu ska jag koka några ägg till min älskling och skriva pappret
och kanske hinner jag bädda innan han kommer
ni få ha det gött alla mina läsare
puss och kram
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0