Mår bättre

God eftermiddag alla vänner/läsare
Idag mår jag bättre och solen lyser så fint
men jag känner mig super stressad på något sett
när jag vaknade idag hadde jag fått komenist vec
typiskt nu när jag mår bättre så kommer den på köpet *suck*
peos syster kom i morse hon hadde varit nere och tagit ett prov
så hon kom 8,40 så vi åt frukost ihop
sen sa min älskling att 2 olika familjer skulle komma titta på lägenheten idag
gissa om jag blev glad har just varit sjuk m,m men det brydde sig visst ingen om skit kul Not
grannens pojk var åxo här en stund peos syster gick efter 1
sen har jag diskad och nu vilar jag lite min älskling damsuger
och när man inte vet när vi kan flytta så blir man stressad
så jag har bestämt att vi få ta det som det kommer
och sedann hoppars vi får hjälp det är man åxo nervös för
man vet inte hur det går vi känner ju inte så många
men annars får man ta den tiden som det går och hoppars på det bästa
ja och vikten som jag var så duktig på att gå ner har gått upp igen nu när jag har varit sjuk
ja man blir ju deppig mer eller mindre mattias har sagt till mig att jag inte ska tänka på det så myckert
och när det blir motgångar så ska jag hitta på något jag gillar men det hjälper inte riktigt
jag blir deppig flera dagar innan jag rycker upp mig
allså skärpning till mig jag har fortfarande inte fått in det i min tröga skalle ännu
ska bli skönt att träffa mattias  igen på måndag se hur vi ska lösa det
sen har vi fått våran deklationpapper åxo och den var inte så kul
jag fick tillbax och peo fick betala så när vi räknade ut det så blev vi 41 minus back
ja så här blev det inga pengar inte
men hadde jag räknat med det  NEJ typiskt att man aldrig ska få vara glad men men
nej nu hinner jag inte sitta här nu kommer dom strax kolla lägenheten
så ni får ha det så gott alla mina läsare
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0