Jippiiiiiii

Tjena tjena alla vänner/läsare
solen lyser så fint härligt kan ju inte vara bättre
jag försökte sova längre idag jag lyckades sova till sju det var ju inte dårligt det hihihi
men hadde ont i huvudet när jag vaknade mindre kul så idag lyssnar jag inte på musik
jo jag måste berätta något kul dom som var här och tittade på lägenheten tog den
ja klart dom gjorde det är ju en fin lägenhet och jag har ju valt ut köksluckorna tapeten och köksgolvet
nja var nog min älskling som valde ut köksgolvet
jag önskade att vi kunnde ta med oss köksluckorna
för jag tyckte mina var finare men men bara gilla läget
man kan ju inte få allt här
kan inte låta bli att skratta lite för när vi kollade på den andra lägenheten
sa han till mig som visade oss den så du bara vet så får du inget omgjort här
för det är ganska nytt här
så ni kan ju tänka er vad jag var på när vi skulle ha denna lägenheten
men den vi ska ha nu är ju ok så jag sa inget
bara visa saker som inte är min smak men det får gå
snart ska vi äta lite frukost min älskling är åxo uppe nu
ska bara skriva klart här
jag ska gå ut en runda nu på förmiddagen har jag tänkt mig
sen ska jag hem och ta hand om
stöket här hema det ser ju inte klokt ut här ju
fullt med saker på vardagbordet och disk ja rent sagt det ser  hemskt ut här
så här ska minsann plockas
och flytta lite lådor åxo från fönstern för kommer en och putsar dom på torsdag
och då kan vi ju inte har lådor framför
ja här finns en hel massa att göra om man bara orkar
men mina leder och värk vill inte vara med så mycket så man får ta en massa pauser
jag är så trött på detta att ha en städigt värk
tänk om man kunnde ha en dag som man var felfri från krämper
är det för myckert begärt????
nehe nu orkar mina fingrar inte mer
så nu får ni ha en gött lördag
och mys så myckert ni kan
puss och kram
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0