Jag lever

Hej hej alla läsare
idag har jag haft det tufft nervöst
som tur är hadde jag middag över sen igår så det fick vi till middag
och efter middagen gick jag och vilade lite innan vi skulle iväg sjukan
min älskling va med mig uppe dom andra va och åt
första gången gick jag in själv shit vad det sved när jag fick dropperna
sen fick jag gå ut och vänta till det började värka
sen skulle vi kolla ögonen och det var inte lättaste för mig att komma till och nå där jag skulle sätta hakan
och pannan så peo fick komma in och hjälpa till med mycke om och men så fick vi till det
hon sa det var bra men jag hadde en massa små mörka fläckar så hon ville att en läkare ska titta på det
hon sa att det hadde inget med diabetesen att göra
jag kan ha blivit född med det eller något
så till henne skulle jag komma igen om 3 år
men lite orolig blir man när hon säger jag har en massa mörka fläckar
men jag får försöka att inte hetsa upp mig kan ju vara skönhetsfel eller något
men jissi vad mitt öga såg ut ¨
ja nu är ju inte mitt öga brunt
det är ju fina blåa ögon
hadde min goa vän varit här så kunnde hon har tagit en bild
eller kanske tur jag blev ju nästan rädd själv när jag såg hur ögat såg ut
det har inte gått ner ännu så jag hoppar i mellan och skriver här
för orka inte sitta längre tid
min älskling är på hokeyn med pojken får hoppars hemma laget vinner
ja just det min goa granne längre ner pratade jag med i förmiddags
vi ska hem och äta middag där en dag
vi har inte riktigt bestämt vilken dag men kan nog bli på fredag kanske
vi få se nähe orka inte skriva mer vi hörs i morgon
puss och kram
bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0