jag är nervös hua

Ja nu börjar våren komma tror jag
Dagarna bara rinner förbi jag försöker hinna med det jag ska göra
men jag är ganska duktigt jag har lagat mat dom här dagarna
så det är ju bra
en dag hittade jag ett recpt på taccostårta som jag gjorde
den var god mina goda vänner kom upp just när vi åt så dom fick smaka dom gillade den
hon berättade att hon talade om för sina barn så då ville dom att hon skulle göra en till dom
och det har hon gjort nu och dom blev förtjust i den
vi har kollat på lite möbler för vi skulle behöva en ny säng
och* ubs* så blev det lite till så nu får vi leva på vatten och bröd ett tag över
nja skojar men vi få leva lite snålt
men vill man ha en skön säng m,m så får man leva där  efter
och kan vara kul att förnya sig lite åxo
och så kanske min gumma i småland tycker vi har ett lite modernare hem hahahahaha
hon tycker vi är gamlamodernetet
vi tänkte köpa det till den nya lägeheten så det får stå där tills vi flyttar
vi ska se om vi kan få sålt lite av våra möbler
min goa vän och hennes man var här och tog bilder på det vi ville sälja
men det verkar vara svårt
men då åker detta
hon hadde åxo med sin stick ring så vi stickade åxo kul hon är så flitig
förresten idag åt vi ungsbakade falukorv och hemagjord potatismos det var gott
det blev en massa över så vi tar det i morgon åxo
som att jag kommer säkert inte kunna sova så myckert i natt och varför inte?????
japp jag ska till sjukhuset jag gillar inte sjukhus
det är som hundar som inte gillar åka till vittrenären så piper dom
allså inte läkaren jag är rädd för
det är om dom skulle hitta fel på mig eller säga att jag har en hemsksjukdom
eller dö ja sen får man inte röra mitt ansikte elller stoppa in en massa slangar för då får jag panikångerst
så gå till läkare går jag inte i första hand ska myckert till att jag går dit
men nu ska jag till ögon läkaren jag gillar inte detta men det är ett måste så då är det
bara gilla läget dom ska ta ögondroppar som ska utviga pupillerna sen ska jag rönkas
det skulle ta en time till en och halv* hua*
bara jag inte får panik
jag fick peos syster kille att köra så jag ska slippa vara där så länge
och min älskling följer ju med mig så då ska det nog gå bra
jag känner mig trygg i hans tillvaro
men det kommer bli tufft i morgon
jag kommer ju inte prata myckert i morgon
för jag brukar inte säga så mycket då för att jag blir så nervös men förhoppligvis så går det bra
medanns vi är inne så passar peos syster och kille på att äta
nehe nu ska jag kolla lite på fb innan jag ska lägga mig
ps jag saknar min gumma i småland grymt myckert får hoppars vi kan ses snart
ha det så gött alla puss och kram
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0