Har ni saknat mig?

Hej hej alla mina läsare
jag har inte varit här på ett tag
har varit lite myckert att göra så jag har varken haft tid eller ork att sitta här
jag var hoss min kurator i måndags det gick bra
sen var vi och skulle skriva på lägenheten
dom är lite roliga på det bolaget dom har ganska knäppa regler där
som jag inte orkar ta nu få se om jag tar det en annan dag
eller så kanske jag glömmer det vem orka lägga ner på dårliga vibbar
som det ser ut nu så flyttar vi 1 maj
jag hoppars verkligen att vi blir klara med allt tills jag fyller år
ja nu menar få upp saker
i detta hem går det inte toppfart på den delen
sen igår var vi hoss peos föräldrar och hans syster och kille åxo
sen har jag pluggat åxo
och sen har jag förbannad mig på vågen
Jag tror att jag blir galen nu har jag gått upp igen
jag fattar inte????????
min älskling säger att snart slänger han ut vågen eller gömmer den
för ena stunden så blir jag tokig när jag ser att jag går upp
sen andra gången så blir jag super glad när jag går ner
min kurator säger att jag inte ska fokusera så myckert på vågen just nu
som att jag strular med maten just nu jag har svårt att få ihop det
och försöker att va duktig att laga mat som att jag hatar laga mat
det låter nog konstigt för en dels öron men så är det
jaja nu ska jag gå och träna på mitt gå band sen in i duchen
ni får ha det så gött
puss och kram
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0