Dimmigt värre

Tjen tjena alla läsare
Idag känner jag mig såååå stressad
så jag hinner inte sitta här så mycket
peos systers kille var här med bananlådor en hel drös
så idag ska vi packa lite och sen känner jag mig stressad att jag inte vet när vi kan få flytta in
vi skulle visst få lämmna lite grejor innan men jag vet inte om vi inte får bo där
som att det inte är våran lägenhet ännu hon som bodde där innan sa att vi kunnde flytta in grejor om vi ville
ja ärligt talat så fattar jag inte så mycke
och snart kommer peos syster och kille skulle hjälpa till lite
och peo pratade om att några goa vänner skulle komma  åxo
skönt att man har dom då kanske jag stressar mindre
ha tror ni på den???? känner jag mig rätt  så kan jag inte
jag försöker inte stressa upp mig och har jobbat på det
men jag vill ha koll på allt jag skyller på kvinligt något vad det nu heter
nehe nu ska jag ta en kopp kaffe sen börja jobba lite
puss och kram
bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0