Dimmigt värre

Godmorgon alla goa läsare
japp här är det dimmigt som bara den
jag gick upp vid 6 tiden men lika glad för det hihihi
ja idag mår jag toppen i mig själv sitter här och väntar på mitt kaffe och lyssnar på magnus uggla
jaaaa ni hörde rätt jag bara älskar honom har någ varit ännda sen han gjorde filmen G allså kolla
han är ju bara för söt
nu vet jag varför jag alltid blev kär på mörkhåriga med lockar och bruna ögon när jag var yngre *fniss*
men blev jag ihop med den typen nopp inte då dom flesta var ljusahåriga och blåa ögon hahahahahaha
min älskling som jag har haft i 5 år i november är ju mörkhårig men rak hår och inga bruna ögon
men jag älskar han änndå så han får vara med ett tag till hihihi
måste erkänna det var länge sedann jag lyssnar på musik så här över datorn det är grymt länge sedann
hihihihi tur ingen hör mig  nu sitter jag sjunger
häng med på party och slit och kommer loss med magnus uggla *fniss*
över en kopp kaffe mmmm kan ju inte vara bättre
vad har det tagit åt mig man kan ju tro att jag har blivit galen *Asg*
ja just det det skulle komma två par och kolla lägenheten igår men kom bara ett
så vi får vi se hur det gick lägenheten är ju fin men dyr så vi få se hur det går
men ärligt talat så bryr jag mig inte jag ser fram i mot att flytta
hadde jag fått bestämma så hadde jag flyttat nu
så slipper jag drömma hela tiden hur det ska se ut m,m
vad händer idag ja det blir frukost när älsklingen vaknar
och sen är det tvätt tid och lite plockande på min takt
som att jag har komenist vec jag har ganska tufft när jag har den
jag bloar ner allt jag har få byta flera gånger om dagen skit jobbigt
så snart ska jag ta en skön ducsh  så jag kan tvätta av skiten lite så man känner sig lite frächare
*Obs* nu kom älsklingen undra jag om jag väckte han med min musik och sång hihihi
han hadde tidningen i handen och jag sa stopp och belägg du går väll inte bara förbi mig utan en puss
jag som ska bli din fru ihöst  då kom han tillbax och jag fick min goa puss
och vet ni vad han sa du smakar ju kaffe hahahahaha han gillar inte kaffe
måste bara berätta en sak till min svägerska gillar inte uggla hon för panik om man spelar han
men jag älskar han och vilken tur att alla inte hadde samma smak hur skulle det ser ut
men nu ska jag till lägga jag gillar annat musik åxo
jag är allätare förutom jazz och opra det lyssnar jag inte på
nehe mina goa vänner nu ska jag fixa frukosten till min älskling och mig
så nu får ni ha en härlig lördag för det ska jag ha
ha det gött puss och kram
Bye bye alla Vänner/läsare
Ja just det jag fick tulpaner härom dagen av min älskling såååå glad jag blev det händer inte så ofta att min älskling kommer hem med blommor och jag älskar tulpaner och rosor  så tack älskling puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0