Dimmig

Hej hej alla glada läsare
ja idag är det dimmigt ute lite trist väder men jag hoppars det blir bättre under dagen
igår var mina goa vänner här dom hjälpte mig med sidan i fb där man kan sälja grejor
för vi ska göra av oss med lite saker innan flytten
så får vi se hur det går
ja jag ser verkligen i mot denna flytt men inte att packa m,m
men jag försöker inte stressa upp mig
men jag ligger och drömmer om nätterna var ska jag få plats med det och detta
peo sa att jag till å med pratar i sömnen stackars peo hahahahaha
sen fick jag åxo stickringerna
och jag var helt säckert att jag hadde lagt pengerna  i skåpet i databordet
nopp där var de inte hum va konstigt jag fattade ingen ting
peo sa kolla i plånboken ubs där var dom
allså jag är en förvirrad höna
men nu är det betalt iallafall
sen fick min vän kaffe
hennes maken bara satt jag ner en stor mugg donk utan att fråga om han vill ha
jag kom på mig själv oj ville du ha kaffe jag bara tog för givet
förlåt men som tur är så var han visst en kaffe älskare  Phu vilken tur
ja jag vet inte vad det var med mig igår
och sen har jag en sådan beslut ongerst på allt om saker ska vi behålla eller inte m,m
och till maten ska vi bara inte komma till
idag vet jag absolut inte vad jag ska ha
och jag har hela frysen fullt med mat men vad ska jag ha hum *suck*
jag hoppars jag kan få brukt md min ongerst när det gäller detta
vad händer idag ja min älskling ska på hokey idag
och sen ska vi se om vi kan packa lite lådor
jag ska försöka inte stressa upp mig om lådor för vi behöver många många fler
och känns inte som det händer så mycke
och sedann syns det inte det vi har packat ner något
ja som sagt sedann ska jag inte flytta på länge länge
som det ser ut nu så kan vi flytta in tidigare
och det får mig lite stressad av att vi inte har hunnit med så mycke
men vi får ta en sak i taget så blir nog detta bra
och jag kommer säkert åxo sitta en stund med min stick ring
vet ni hur kul detta är skit kul får inte alls ont i mina leder ovs.ovs.
nehe nu är det frukost
ni får ha det så gött mina vänner/läsare
puss och kram
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0