Ajajajaj

Hallo hallo alla läsare kannon väder idag åxo
nu börjar man ju bli bortskämnd ju
Idag var jag uppe vid sju
men nu ska jag berätta lite vad som händer mer igår
det var så härligt väder ute och min älskling fick med mig ut
vi gick till en god vän vi kollade på den nya babyn som är redan 1,5månad inte klok va tiden går
hon var jätte söt men hon var ganska lång
vi drack kaffe sen hjälpte jag min goa vän med hennes stick ring
hon fick garnet för hårt det fick jag åxo innan så jag har suttit hemma och klurat på det
så jag blev nästa tokig men jag är ju ganska envis så till sist kom jag på ett sett att få det att funka
och det har jag visat henne nu
så hon blev jätte glad så nu kan hon sticka
men vad har man vänner till om man inte ska kunna hjälpa till
och bara kul att jag kunnde hjälpa till med något
så idag berättade hon att hon har stickat 3 baby mössor kul
nu går det visst unndan som bara den
jag glömmde att be hennes dotter att få adressen dit så jag kunnde beställa fler ringar
nu ska jag berätta lite av vad som har hänt idag
japp stor handlat  vi fick peos syster kille köra så både han och systern kom
vid lite över elva och shit va vi handlade listan var skit lång
vi var där inne ett bra tag och jag som hatar att gå i affärer jag får både panik och blir trött
så i slutet så var jag både varm och trött
med oss ut hadde vi sex kassar och en bal toa papper och 1900 fattigare
men nu har vi åxo mat till en hel månad
är bara bröd och mjölk och pålägg och grädde som får köpas in mer av och det
var inte bara mat vi köpte det var binder champoo och duch tvål, disk medel  och kaffe så klart m,m
sen när vi kom hem pakade vi upp allt och fixade mat lassange blev det
och tvättad har vi åxo hunnit med
sedann ska vi bädda rent och damma sov rumet
min älskling har varit gulligt medanns jag sitter här och bloggar
så håller han på med disken
jag sitter åxo fundera vad vi ska ha för mat i morgon
det är min fasa att koma på vad vi ska ha till middag
SHIT va ont jag har ajajajaja över allt
det kan väll inte vara träningsverk eller??????
jag flippade ju ur härom dagen att jag hadde gått upp så mycke i vikt
att jag har börjat använda mitt gåband mer och ute mer
så nu har jag gått ner lite på några dagar men ingen ide att säga hur mycke
för jag går ju upp och ner hela tiden
så jag har gjort en idel med mig själv
varje 5 kilo jag går ner säger jag det här inne
sen tänkte jag att min älskling skulle göra något för mig varje 10 kilo
exp bjuda mig till frissan eller blommor bio kanske
tycker ni inte det låter bra ????
hahahahaha han vet inget om det men jag tror jag ska lägga det på förslag
och mer jag går ner bättre saker ska vi göra
ja jag tycker det låter som en kanon ide
men vet inte om min älskling tycker lika dant *fniss*
nehe gå in på fb kolla runt lite innan jag ska bädda rent
*hum* jag sa att jag åxo skulle damma i sov rummet tar nog det i morgon i stället
för det värker i varännda del nu
ha det så gött mina vänner och läsare
puss och kram bye bye

Kommentarer
Postat av: diana

roligt att läsa din blogg det där med vikten är inte lätt samma för mig kram

2012-03-13 @ 13:11:27
Postat av: eva

Tack

nej det är verkligen inte lätt och så svårt att komma rätt väg med vikten och man önskar att en del skulle förstå hur svårt det är kram

2012-03-13 @ 17:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0