30/3

Hej hej alla läsare/vänner
Jag vet inte dom sista dagarna har jag varit väldigt seg och trött hoppars inte det är sockret
ska dit och ta nya prover i mitten april så får vi se
men det kan åxo va att mina tankar om flytten m,m
för när min älskling pratar om den så blir jag super stressad
ska bli så skönt när vi har flyttat och blivit klar
jag sitter me en god kopp kaffe och lysnar på musik idag är det gasolin på högsta tryck
ja ibland har jag sådann längtan av dansk musik
fast att jag har bott i sverige i nästan hela mitt liv så känner jag mig åxo dansk i mig
så man kan säga att jag är en blanding av svenk och dansk inte så dumt det
fast när jag var liten hadde jag inte det lätt  i sverig blev jag kallad för dansk j....
och när jag var och hälsade på i danmark så blev jag kallad svensk j....
så man kännde sig inte välkommen någonstans
ja jag har varit med myckert i mitt liv blivit mobbad
haft en kontakt familj som jag bodde nästan året tror jag det var
ja mitt liv har haft många tönar
men nu har jag det bra
har lite jag måste jobba med som har hänt mig i det gammla livet
det är inte lätt har gått hoss mattias i lite över året nu
vi har kommet en bra väg men är långt kvar
men nog om detta
vilkert härligt väder ute solen lysser så fint
min älskling sa i morse att det var minusgrader ute
han sa hur myckert men det har jag glömt nu men ett par minus var det nog
Vad händer idag ja det blir väll det vanliga man gör på dagarna
annars har jag tänkt att ta det lungt
min älskling ska på hokey på kvällen
så då kan jag mysa lite själv här hemma kan vara skönt det åxo med lite egentid
i morgon ska jag gå ut lite på förmiddagen tror jag det blir
sen ska vi tvätta och packa lite så här finns det att göra
sen få vi se vad mer dagen har att erbjuda
* Obs* nu kom min älskling hem till frukost så nu får jag sluta
så nu får ni har en bra dag alla
puss och kram
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0