26/3

Tjena tjena alla vänner/läsare
Ja idag är inte en sådann bra morgon mår lite knäpp idag
så jag avbeställade alla mina tider idag  har fått en ny tid till tandläkaren det blir i maj först nu
och till mattias beställer jag i vec
i går fick vi packade några lådor
sedann kom peos syster och kille och åt våfflor med oss
jag tog en bild på den fina våfflan men har inte lagt in den ännu
så visar den sedann eller i morgon om jag kommer ihåg det
det var jätte gott åt 3 st
dom var här några timar så efter åt tog vi det lungt
det blev visst härligt väder idag åxo solen skinner så fint
nehe orkar inte skriva mer så ni får ha en härlig dag så hörs vi
puss och kram
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0