17/3

God morgon alla vänner/läsare
Ja ny dag och nya upptåg va händer idag ja jag vet inte
men en sak vet jag är trött idag och inte lite heller Gäsp
ja det blir ju tvätta och det man brukar göra på helgerna städa blääää
och sen packa lite lådor för nu måste vi sätta lite fart om det ska hända något
och i eftermiddag ska min älskling på hokey
så då får jag lite egen tid och vad jag ska göra med den vet jag inte heller
nääää jag vet visst inget ting idag
och vad vi ska ha till middag vet jag inte heller
men ska först ta frukosten så får vi se
en sak till vet jag jag hoppar fram och tillbaka när jag skriver
det är för jag kommer på något jag ska berätta så då skriver jag detta
ja jag vet jag är en riktigt virre höna
tur att min älskling älskar mig änndå hihihi
Jag undrar hur min goa vän har det i småland
hoppars hon har det bra
hon har inte skrivit så mycke i sin blogg så man vet inte riktigt hur hon har det
men jag hoppars att hon har det bra
jag saknar henne grymt mycke och hoppars vi ses snart
det är tomt utan henne vi hadde så kul ihop m,m
så det var nog det tuffasde jag gjorde när jag flyttade
det är som en tom rum utan henne
ja jag saknar verkligen henne skit mycke
så ibland gör det ont i själen
puss och kram gumman miss you
Grattis min goaväns make han fyller år idag
har grattat han över på fb
så idag har dom nog fest hihihi
nja dom tar nog det lungt och fira med deras nära och kära
jag har inte kommit på vad vi ska ge födelsebarnet ännu
men det kommer vi nog på så småning om
peo är fortfarande förkyld så få se när vi går dit och hälsar på
vill ju inte smitta den lilla babyn
nehe nu har jag inte tid att sitta här längre
ni får ha en bra dag alla va rädd om er så hörs vi
puss och kram
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0