13/3

Hej hej alla glada läsare
ja vädret är väll inte på topp
men jag mår så bra i mig själv just nu jag känner mig så glad och nöjd med allt just nu
och jag har släppt allt negativt bakom mig så jag mår skita bra
ja värken och det är ju kvar men det vet jag att jag får leva me
så just nu så bryr jag mig inte om den
jag var hoss mattias igår (min kurator/sygolog} han ser åxo att jag mår bättre
men oj vad vi har jobbat på detta över året
vi är inte klara ännu men han ser åxo en stor förändring och det är ju skoj
sen lite senare på eftermiddagen satt jag barnvakt till vårat lilla charmtroll en time
sen på kvällen tittade vi på sofias änglar de pogramet är ju så bra
jag brukar* snyfta* i mellan åt
så var min gårdag
nu måste jag bara berätta lite om helgen som har varit
I lördags var ju peos syster och kille här
sen på kvällen tittade vi på
japp melodifestivalen
jag har ju inte tittat på den i år men vill ju se vem som ska framföra sverige
jag röstade på danny som en tok men tyvärr kom han tvåa denna gången åxo
jag tyckte verkligen synd för han
men loren s bidrag var bra och om någon annan skulle vinna var det hon
men jag undra en sak vad som har hänt med melodifestivalen?????
det är hårdrock och folk som inte sjunger som pratar i stället
och opra m,m jag tycker man kunnde lika bra döpa om festivalen
för är ingen melodier längre nu ska man visst inte kunna sjunga längre m,m
ja det är vad jag tycker finns säkert några som inte tycker som jag ????
alla får ju ha sina meningar vad dom tycker ja nog om detta
I söndags var vi nere hoss våran goa granne på middag det var jätte gott
det var lax och potatis och en jätte go kallsås till detta och ärtor och citron
och en go alkohålfri vin till och sedann kaffe och en kaka till
vi hadde jätte trevligt några timar
ja det var helgen som hadde gått
vad händer idag ja det vet jag inte
förutom att snart ska jag gå och fixa lite middag
idag blir det potatis och benfri kottleter och paprikasås lite kokta grönsaker
så nu får ni ha en toppen dag för det ska jag ha
ha det så gött alla läsare/vänner
puss och kram
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0