Utmaningen!!!!

 
 
 
Hej hej jag är skita trött
men jag har fått en utmaning som jag tänkte att jag skulle göra
som jag har fått av  aprihjärta kopiera
 
 Hur viktigt är bloggandet för dig som person på en skala 1-10? 
Den är välldigt viktig för mig för där kan jag skriva av mig  så en 9.


Ditt bästa tips för att koppla av? 

Det är olika för för person men för mig lösa korsord. eller spela på datorn. sticka mössor på min stick ring


Länka till ett av dina absoluta favoritinlägg som du själv lagt upp och varit supernöjd med? 
Oj det vet jag inte det lägger jag inte på minet skriver bara av mig .

Vilka andra sociala medier använder du förutom bloggandet?Facebook. 

Skulle du kunna ta en timeout från mobil, dator och tv på en vecka?

nja det hadde nog blivit svårt .datan kanske tv kan jag vara uta men inte mobilen 

Finns det något i matväg som du tycker är överskattat? oliver advokado russin

 


Vem i matvärlden/bloggvärlden skulle du helst vilja träffa och varför?

ja det finns några som jag gärna hadde möts i verkligheten men det får vara min lilla hemlighet .

Vad skulle din sista maträtt vara? 

Hua det vill jag inte tänka på att det skulle vara min sista men jag älskar fisk i alla sorter 

Finns det något i matväg som du tycker är överskattat? surströmming

 

Vilken krydda skulle du inte klara dej utan? Salt.curry .dill

Japp nu var utmaningen klart tycker nog att det gick ganska bra

nu ska man utmana andra men ni som läser denna sida och vill ha en utmaning 

kan göra den ni kan ju tala om om ni tog utmaningen så kan jag komma in och läsa den 

nu får ni ha en trevlig kväll kramis

puss och kram 

Bye bye

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0