???????

godmorgon, kaffeHej hej
Jag behöver nog inte tala om vädret idag det är som vanligt
jag vaknade upp av skrattmåserna hur jobbigt är inte det
dom kan väll hålla  sig vid havet eller sjön och inte här inne
så idag gäspar jag värre änn vanligt
Jag var ju och klippte mig igår och färgade håret det blev bra tar bara lite tid att vänja sig
men min älskling tyckte jag blev jätte fint han var hur gullig som helst i morse medans jag sov så hadde han diskat så söt min älskling men det hadde han ju inte behövt att göra men det är min älskling det han tyckte nog att jag behövde piggas upp av alla dramor ja dom finns visst över allt men dom är bara avundsjuka
så jag bryr mig inte längre och nu ska jag gå kursen så kommer det gå ännu bättre
denna  hittade jag på fb den var bra
sen var det en till den var klock ren tycker jag







Jag föddes inte för din skull, och tänker därefter inte leva efter dina regler.
Tycker du inte om mig, så är det ditt problem, inte mitt.
Snackar du skit bakom min rygg, så kan du inte förvänta dig att jag ska vara ärlig mot dig.
Jag bryr mig inte om att du inte gillar mitt utseende, jag gör mig inte fin för din skull.
Du kan kalla mig vad du vill, men tro mig, jag vet redan vem jag är.
Jag behöver inte 1000 vänner för att kallas populär. Jag har mina närmaste och mig själv. Det är dom enda jag behöver.
Kopiera detta och sätt in på din logg om du är dig själv och inte någon annan
jag kopierade inte den alltid någon som miss tolkar och ta det på fel sett
Idag har jag inte hunnit med ett skit
så nu får jag nog sätta lite fart med att skala potatis och bädda sängen kanske hinner jag duchsa innan middagen 
sen få vi se vad tiden utvisar i eftermiddag
i morgon är det en röd dag fundera lite  att gå och hämta en god bakelse tills i morgon
som att det är nationalsdagen  då
och då kommer åxo peos syster och kille för jag vet inte om det är öppet då
ja vi få se men nu vet jag att jag inte hinner vara här mer så ni får ha en bra dag
puss och kram
Bye bye

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Hej, vännen! Kikar in och ser hur du har det. Jag har ju varit lite dålig på det under några dagar, men nu ska jag försöka återställa ordningen. Skulle ha varit kul och se din nya frisyr, men å andra sidan vet jag ju inte hur du såg ut innan heller, ;)Huvudsaken är ju att du är nöjd.



Vad är det för en kurs du ska gå? Du kanske har nämnt det tidigare, men då kanske jag missat det eller så har mitt dåliga minne varit i farten igen.



Hoppas allt är bra med dig?! Kramisar!♥

2012-06-05 @ 15:46:58
URL: http://aprilsus.blogspot.com
Postat av: eva

jag är dålig på kort på mig som att folk är så elaka jag har ett på mig och peo men kom inte på vilket inlägg men kan kolla det och sen få jag se om jag vågar mig på ett nytt kort kursen heter klara livet vet inte så mycke men jag berättar säkert sedan om detta kramis♥

2012-06-07 @ 08:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0