Typiskt!!!!!!

Hej hej
Som ni har märkt så har jag inte varit inne på några dagar
ja varför inte det nu då Japp har varit sjuk ja jag är inte riktigt helt frisk ännu
jag tyckte inte att det var skoj alls jag skulle ju börja min kurs jaja bara gilla läget
jag hoppars jag blir bättre till på torsdag så jag kan komma dit för i morgon har dom ledigt
jag får hoppars jag kommer in i gruppen bra jag har lite svårt med att lära känna nya folk
och nu så har dom ju lärt känna varandra innan jag kommer
så min älskling har fått mycke hämte mat dom här dagarna
men ska se om jag inte kan laga lite mat i morgon
jag orkar inte sitta här så mycke vid datan men ville bara tala om att jag lever
och har inte glömt er jag ska gå en blogg runda och se vad ni har haft för er
nu får ni ha det så gött och va rädda om er
puss och kram
Bye bye

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Så kan det bli ibland, att man blir lite frånvarande från bloggandet, även om man inte är sjuk.



Hoppas du bara blir bättre och bättre nu, så du kommer igång med din kurs. Vad är det för typ av kurs?



Var rädd om dig och fortsatt god bättring.

Kramis!♥

2012-06-12 @ 20:13:00
URL: http://aprilsus.blogspot.com
Postat av: pia veber

Godmorgon gumman

tråkigt att vara sjuk, krya på dig ordentlig nu, kursen fixar du galant. puss kram

2012-06-13 @ 07:08:51
URL: http://ågen somgillarhost. blogg.se
Postat av: eva

Kursen går ut på att man ska må bättre om man har varit hemma en längre tid och sjukskrinen en längre tid sen kommer den utveckla sig mer på praktik sedan

2012-06-14 @ 17:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0