Tja

Hej hej alla
igår så hadde vi besök av peos syster kille
sen följde peo med han och hämtade hans syster och åkte till karlsham
och jag tog det bara lungt det kunnde jag behöva
jag ringde min pappa för han fyllde år igår och grattade han
GRATTIS pappa älskar dig puss puss
vi hadde skickart ett kort med en massa lotter hoppars att han vinner lite
men han hadde inte fått kortet när jag ringde
så vi får hoppars det har kommit fram eller kommer snart och att han kan vinna lite
sen ringde jag åxo min goa gumma från småland och pratade lite det var trevligt
längtar tills hon ska komma hoppars tiden går fort
när min älskling kom hem hadde han köpt ett hjärta sten
där det stod jag älskar dig ååååå så gulligt som helst ju
mmmm han vet hur han ska pigga upp mig min sötis
och idag blir det sen middag inte bra men så är det ibland
det blir ölands kroppkakor med lingonsylt jag har aldrig ätit det innan jag kom hit
min svärfar älskar kroppkakor å han bjöd på det en gång jag tyckte det är gott
fast min älskling tycker nog sådär men iblan offrar han sig för mig snällt
vad annars det händer här idag det blir nog lungt
det blir ju en lång vec på måndag så skönt att bara vara
nehe nu har jag inte mer att säga så nu får ni ha en bra lördag puss och kram
Bye bye

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Vilken gullig man du har som uppvaktar dig med ett litet kärleks tecken, bara så där... ♥



Kroppkakor är ingen favorit hos mig och därför äter vi aldrig det. Det har sina fördelar att vara den som har sista ordet om vad som läggs på tallriken. ;)



Kramis!♥

2012-06-10 @ 00:09:28
URL: http://aprilsus.blogspot.com
Postat av: pia veber

tja tja, undrar om det funkar nu, puss kram

2012-06-11 @ 08:18:05
URL: http://ågen somgillarhost. blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0