SÖNDAG !!!!!!!

Hej hej
Ja jag har inte hunnit blogga igår
Hadde lite besök av olika grannar så tiden gick för fort
och sen var jag ganska trött att sätta mig och blogga
snart kommer peos syster och kille så då ska vi äta lite jordgubbar och glass ja lite grädde med kanske
och dricka kaffe vi som vill det
sen skulle vi bestämma oss om vi skulle äta ihop och vad det blir vet jag inte ännu
dom får ju komma hit först så jag hinner inte skriva så mycke idag
men i morgon ska jag gå till frissan måste ju göra mig lite fin innan jag ska gå på kursen
som börjar den 11/6 ska bli skönt att koma ut lite
nähe ska gå och fixa kaffen ni får ha en bra söndag puss och kram
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0