Ojojoj!!!!!

Hjälp va trött jag är!!!!!
nu först var jag uppe fyra i morse och tog en huvudvärkstablett
sen försökte somna om en stund till
sen var jag uppe igen lite efter sex fixa och dona innan jag skulle iväg
jag åkte lite över åtta skulle börja kursen vid nio
vi var många 22st men  var någon som inte var där idag men det var en hislig många namn
så det kommer ta sin lilla tid
det har varit en massa information idag så min skalle håller på att koka över
vi har frukost kvart i 10
och middag vid 12
tycker nog att frukosten är lite sen men vi börjar ju vid nio
och man kan ju inte börja med frukosten direkt eller kan man hihihi
sen slutar vi kl 2 vi har en mjuk start nu i sex vec men vi har semester v.28 och några vec  fram åt
i morgon ska vi vara ute i naturen efter frukost
och äta i skogen ska hämta kycklingsallad till middag
jag har ju lite förbier m,m
men vi få se hur jag gör men jag åker i morgon så få vi se hur jag löser det
nehe nu ska jag ta ett par mackor och slöa lite på tv
är ganska trött och ont över allt så ni får ha det så gött
puss och kram
Bye bye
jag är inte så glad att följa med på det

Kommentarer
Postat av: pia veber

Hej gumman
Skönt att kursen äntligen har satt igång gött att få annat att tänka på, Snart semester gud var jag längtar, Jag hade gärnat bytt med dig, endag i skogen gud så fridfullt än vad jag ska jobba jonn några timmar stressa hem packa göra mig klar för att åka till Älmhutl för att fira studenten, då blir det gå en massa är redan trött, shitt altså, skolan ligger en bitt från Bngt och en bitt till aktivitets hiúset som vi senare ska vara... Idag hade det varit super bra med en bil..

Ha det gott min gumma, puss kram

Svar: Hej gumman min gissa om mina vader skriker just nu men skönt att komma igång så kanske jag kan hitta tillbax till mig själv ja det är säkert fridfullt i skogen men inte med andra som jag inte känner hopars det gick bra med studenten m,m jag saknar åxo semestern så vi snart ska se hopars det går fort ha det gött så hörs vi puss och kram ♥♥♥
evatakeitorleaveit.blogg.se

2012-06-15 @ 07:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0