Japp så gick det?????

japp har varit hel slö och inte orkat många knop
vet inte vad som har varit med mig men är så trött så trött och järn släpp hela tiden
när jag pratade med min goa gumma i går så svamlade jag på så jag nästan inte fattade själv vad jag sa
ööööö eller fattade jag ja inte vet jag
men inte var det bättre idag när vi skulle ner till den hemska tandläkare
ja tandläkan i sig är inte hemskt
men allt annat som dom ska stoppa in i munnen och blåser i munen med vatten m,m hua 
vad hände jo min älskling följde med som stöd jag var lite yr när vi gick ner
sen när vi satt och väntade plopp näsblod typiskt
så när jag kom in så bestämde att vi skulle lägga om tiden 
jag frågade om inte tanden rammlar av själv det har ju gjort det i 2 om gångar
men den är stumpen trodde hon inte
*hum* kul jag sa till henne ingen bedövning vill jag ha men hon sa men det kommer göra jätte ont
vi tjaffsade om det lite men bestämde vi tar det den dagen men jag kan vara envis så vi få se
och det blir inte förr hon kommer tillbax från semestern i agusti 
och hon förstod att hon skulle lägga på extra tid på mig
för jag kan verkligen jobba mig när det är något jag inte gillar
Fint väder idag åxo
och i morgon skulle jag har varit fri från skolan
men som att midsommar är på fredag så tar vi och går skolan i morgon
för dom flesta vill handla lite midsommar mat på torsdag 
så nu gäller det att komma ihåg att jag ska dit i morgon 
ni får ha det så gött  ha det 
puss och kram 
Bye bye 

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Ja, du vännen! Ibland blir man galet trött utan att veta riktigt varför? Det kan ju lika gärna vara psykiskt som fysiskt och ibland både och. ;)

Hoppas du piggar på dig till morgondagen. Ett sista ryck innan lite extra midsommarledighet. Ja, för dig alltså, jag lullar ju runt här hemma för jämnan, inte för att jag blir så värst mycket piggare av det precis. ;)

Natti natti och kramis från mig. ♥

2012-06-19 @ 22:38:51
URL: http://aprilsus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0