Hjälp va tiden går!!!!!!!

Hej å ho vad tiden går 
jag känner att tiden vill inte som jag fullt upp hela tiden
har haft besök hela helgen så man har inte hunnit med så mycke hema
och det kan stressa mig lite
jag försöker att inte bry mig att jag har lite disk och lite grejor på bordet m,m
men jag har svårt att låta det ligga jag är ingen pidant men jag gillar det inte att det ligger saker m,m
men jag måste lyssna på min kropp ibland
jag är as trött nu när jag går i skolan på kursen så det blir inte många knop hemma  efter åt
men i morgon ska jag vara hema så då blir det självstudie

 

för jag ska till tandläkaren och dra ut en bit av min tand som sitter kvar sen jul 
och som ni vet är jag livrädd för tandläkaren jag få se om jag måste ta ut den är inte så stor längre har ju tappat en bit annars få hon dra ut den fort för jag gillar inte när dom är och gräver i min mun och någon bedövning ska jag inte ha nej  tack jag hoppars inte jag flippar ut när jag är där och det går fort 
nähe nu ska jag ringa min goa gumma i småland och se om hon vill prata med mig saknar henne
så ni får ha det så gött puss och kram 
Bye bye

Kommentarer
Postat av: pia veber

men guman lill. du menar väl inte att du ska dra ut en tand utan bedövning, tänk om tag bedövning,

Tack för samtalet det kom precis när jag behövde det, känns tungt jobbigt idag, tur det snart är semester..
puss kram ska tänka på dig idag, det gör jag jo jämt haha men extra mycket idag. puss

Svar: Godmorgon jo det hade jag tänkt mig om dom nu får ta ut den vi får se hur det går det var bara något som sa mig att jag skulle ringa igår fast jag var snurrig i skalle hoppade fram och tillbax i vårat samtal fniss tänker på dig åxo jämnt du finns i mitt hjärta hur det änn går så blir det nog bra gumman ska du se puss och kram
evatakeitorleaveit.blogg.se

2012-06-19 @ 07:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0