Hej å ho

 Hej hej alla 
Jag är skita trött har ont i mina vader m,m så här går det i slow motion 
så jag går som en gammal tant eller att jag har skitig på mig typ
jag var på kursen igår men gick inte med dom andra när dom skulle till skogen 
men jag kom och var med en liten stund innan dom gick dit man kunnde åka hela vägen 
och kunnde säkert få åka med någon om så var fallet men jag orkade inte ta den dusten 
så det fick vara plus lite andra saker som åxo hadde med saken göra 
jag har inte riktigt kommit in i gruppen ännu det är svårt en stor grupp 
vi få se vad som händer senare framåt så jag slutade halv elva
och bussen åkte halv tolv så var hemma vid tolv tiden 
 Jag hadde tänkt att blogga igår  men blogg.se 
har ändrat sin sida och jag fattade inte på den så mycket
 så jag var bara inne och kollade till er som bloggar 
och jag var för trött för att förstå mig på den
och jag har inte fattat den ännu så jag hoppars nu att jag kan skicka detta sedann
jag får kolla denna sidan lite mer sedan men just nu har jag varken ork eller tid 
 
igår va det en granne här och hälsade på en stund en gammal vän till peo som jag lärde känna åxo
men sedann sårade mig och vi blev osams
men sen när vi flyttade in i samma trapp som dom
så kännde jag att jag varken har lust med bråk så jag höll mig på min kant
men när det dimpade ner ett födelsekort i brevlådan av henne så kunnde jag ju inte vara så ofin att  ej tacka
sen ett tag efter har vi pratas vid och jag sa att jag varken har ork eller energi med bråk och tjafs
men vi kan ju alltid säga hej och säga några ord när vi ses och det får ta den tiden jag behöver
peo har tagit henne på fb men jag vill nog fortsätta hålla mig på min kant
och vad min älskling gör är upp till han
och om hon hälsar på så slänger jag inte dörren framför näsan får komma in och prata lite om hon vill det
och hon vet åxo att vi kan inte bli dom vänner som vi var förr och litar inte på henne
och det kommer ta tid till det och det förstod hon 
jag ska gå till en vän och dricka kaffe 
sen senare idag kommer peos syster och kille han dimper av lena här
sen ska han gå vidare på något men stannar en stund först 
nehe nu har jag inte tid att sitta här ni får ha en härlig lördag ha det gött 
puss och kram 
Bye bye

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Hej, hej! Vad fint du har gjort här på din blogg. :)
Det har varit lite mycket de senaste dagarna, så jag har inte hunnit med att läsa några bloggar och knappt ens skriva egna inlägg. Det kommer nog att bli lite så till och från under sommarlovet.

Hoppas du kommer in i gruppen med tiden, det kan ju ta lite tid när man är så pass många. Tycker själv att sånt är rätt jobbigt med stora grupper. Jag tycker att ni har rätt långa dagar för att vara en mjukstart, hoppas det kommer bli bra och det blir roligare vart efter tiden går.

Njut nu av helgens ledighet och ladda batterierna inför kommande vecka. Massor av kramisar från mig!♥

Svar: Godmorgon min vän Det är lungt att du inte hinner skriva eller skriva hos mig jag hinner inte alltid skriva hos dig men försöker gå in varje dag och kolla om du har skrivit något ja jag gillar inte stora grupper nu när jag har varit hemma en längre tid och folk har varit grymma mot mig så har jag börjat bli folkskygg vi går skolan 9-2 men är lediga onsdagar fast sen lite längre fram går vi alla dagar till 9-5 va kul du gillar min blogg men jag har inte förstått mig på den ännu så jag ser inte hur den ser ut men ska klura på det en dag när jag orka många varma kramar till dig min goa blogg vän♥♥
evatakeitorleaveit.blogg.se

2012-06-16 @ 14:00:27
URL: http://aprilsus.blogspot.com
Postat av: pia veber

Hej gumman. Så fin du har gjort bloggen, Det måste du visa mig hur man göra....

Du kommer snart att koa in i gruppen,kämpa på gumma du fixar detta.....
Ha det gott
puss kram

2012-06-17 @ 09:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0