Härligt väder

Hej hej alla glada!!!!!!!
Igår gjorde jag inte mycke på grund av huvudet men åt destu mera
så man rasade upp ett par kilo där
jag och min vikt vi slåss som bara den och just nu så vinner den Bläääää 
jag har varit i skolan idag det är ok
jag fick åka med en tjejs mamma hit till olofström för hon skulle änndå på ett mötet
snällt så då kom man  ju hem lite tidigare
 i morgon ska jag inte till skolan har lite annat som ska fixas 
jag hoppars att det blir lika fint väder i morgon 
förresten jag berättade jag hadde fått en film men det log två i paketet
det var safe house och sherlock holmes 2 jag tittade på safe house  den var jätte bra 
den andra har jag inte kollat på ännu få se när det blir 
nehe nu har jag inget mer att säga just  nu så ni får ha en bra dag 
puss och kram 
Bye bye 

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Kikar bara in lite som hastigast för att se vad du har haft för dig sen sist. Klockan har hunnit bli mycket, så jag nöjer mig med att säga natti natti och ha en fin och bra fredag.
Kramisar!♥

2012-06-29 @ 00:56:14
URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0