Godkväll!!!!!

  Hej hej  
Jag är skit trött och har en dundrandes huvudvärk 
men vi har haft ett par dagar med underbart väder solen frame så man har svettas som en annan bastu
jag gillar inte svettas det är det värsta jag vet
igår när jag kom hem från kursen var jag skita trött jag hann inte vila mycke
så kom peos syster lena och jan vi hadde trevligt men jag vet inte om jag var så social var ganska slut
är ju inte van att vara borta så länge men kommer väll in i det åxo
Igår i skolan hadde vi midsommar mat till middag va gott och jordgubbstårta till efterätt 
Det ringde på dörren idag
och det var ett blombud oj va vi blev paff när vi öppnade
det var  en fin midsommargrupp som vi hadde fått av lena och jan med ett fint kort och varsin triss
peo vann 25 kr men kunnde inte se hur många ggr
dom hadde stoppat ner lotterna i blomgruppen så ena hörnet blev våta då
jag vann inget på min så här var det inget tur 
sen har vi haft lite besök idag så här är det fullt upp
och min älskling har åxo köpt en massa glass i glasbilen mmmmm gott
nehe om jag ska ta mig en blogg runda innan sängen
ska upp tidigt vi ska tvätta sju i morgon bitti det var min älskling så hadde tagit den tiden
men jag tror inte att det är någon som tvättar midsommarafton vet inte varför han tog den tiden 
ha det nu så gött och en trevlig midsommar om jag nu inte kommer in i morgon
puss och kram

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Vad kul med en trevlig överraskning. Inte varje dag man får blombud precis. ;)

Ha en skön midsommar du också, vännen!
Många kramisar!♥

2012-06-22 @ 00:18:02
URL: http://aprilsus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0