Glad midsommar

Hej hej alla mina vänner/bloggare
Idag är det midsommar är nog inte många som sitter här nu????
men jag har lite tid över så jag tänkte skriva några rader 
har varit uppe tidigt så har hunnit med lite vi har tvättat
och sen var vi på fiket efter åtta och hämtade lite frallor till frukost
sen lite goa midsommarbakelse och bullar m,m 
ska snart skrapa nypotatisen ja jag gillar inte skal på
och sitta och pilla med det när vi ska äta har jag ingen ro till då blir ju potatisen kall ju 
jag brukar inte fira midsommar för alla har sitt och jag är inte mycke för att dricka 
och förra året var jag och peo själva alla har ju sina traditioner
och som att peo inte hadde några innan vi träffades så har det blivit bara vi men det går bra det åxo
för jag har ju mina i småland och dit kan vi inte åka pengarna styr så snällt vara hema
men jag blev glad när svärmor ringde oss för några dagar sedann
och undrade om dom fick komma och fira midsommar med oss så i år är vi inte själva 
dom har köpt allt vi ska ha till snällt så då köpte vi efterrätten  
nehe nu väntar potatisen och sen har jag ju lite göra innan våra gäster kommer 
Ha nu en underbar midsommar alla va rädda om er 
massor varma kramar till er 
Bye bye 

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Ha en toppen fin midsommar, min vän.

Kramis!♥

2012-06-22 @ 13:55:23
URL: http://aprilsus.blogspot.com
Postat av: pia veber

Glad midsommar gumman, hälsa till dom, ha en bra kväll nu. kram

2012-06-22 @ 16:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0