Gjort mig fin !!!!!!

Japp idag har jag varit hos frissan
och gjort mig fin det blev bra tycker jag
tar bara lite tid att vänja sig gav den lite färg åxo men att det ska ta så långt tid
jag var helt stel som en pinne när jag kom därifrån
jag beställde med mig en kyckling sallad hem för det blev så sent
så först vid två fick jag äta middag jag är så tung i huvudet just nu och trött
denna vec är det lite att göra tänkte kolla lite på kapphal och sko affären innan jag ska börja kursen
och se om jag hinner med en och annan vän
men vi har haft en del besök så man har inte hunnit med så myckert
ja jag har ju åxo varit sjuk och vädret har ju heller inte varit trevligt
och jag känner nu att halsen är inte riktigt som den ska ja det är alltid något
men jag ser mig framåt att det ska bli kul att komma ut lite
få hoppars att det går bra och inte blir jobbigt
nehe mitt huvud vill inte alls idag så ni får ha en bra dag puss och kram
ps jag håller en tanke hos min gumma i småland som har det lite tufft just nu love you
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0