Gäsp........

Hjälp va trött jag ärrrrr jag sitter och gäspar som en galning
och bäljar i mig en massa kaffe som en tok och änndå hjälper det inte
jag vet inte om det är vädret eller sykigst varit lite mycke nu med alla dramor m,m
varför smutsa ner en bara för man är osams eller prata bakom ryggen det är vänner det
ibland undrar jag vänner är??????
om jag har för hårda krav hur mina vänner ska vara
ja jag vet inte
men älska såra mig görs gärna när man är sur på en men jag skulle aldrig göra så
men men nog om detta
igår hadde vi peos syster och kille här på frukost det var jätte trevligt
sen på eftermiddagen var vi ute lite och sen när vi kom hem grillade vi
men tyvärr så fick jag panik när jag började äta  för det hände en sak när vi var ute
och det gjorde att jag blev ledsen plus annat som log i bakhuvudet
så det släppte en bomb när vi skulle äta
jag som hadde klarat det så snyggt med maten jag hoppars jag får styr på det igen
känns lite tufft när andra ser att man mår dårligt man vill helst inte visa upp den bilden
man är rädd att det ska pratas då
men man ska skita i det man ska tänka på sig själv men ibland vill min hjärna inte följa med på detta
sen senare firade vi
FlagSWE med en nationalfika det var gott
ja dom var här hela dagen så vi har haft en bra dag
förutom den lilla saken på middagen när vi skulle äta
Idag ska jag ta det lungt och fokusera på mig
jag ska fixa middag vi tar det som blev över igår
och sen ska vi åxo tvätta så det få gå sin lilla lungna gång idag
Nähe ni får ha en bra torsdag puss och kram
ps en liten notis
behandlar aldrig andra som ni aldrig vill bli behandlade själva
och fins ingen som är perfekt eller felfri
Bye bye

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Det låter som du har det jobbigt runt i kring dig just nu. Nu mera umgås jag inte med så mycket folk och när jag läser vad du skriver om skitsnack bakom ryggen mm, så är jag rätt nöjd som det är.



Hoppas dina problem löser sig till det bästa och det låter klokt att du tar dig tid att fokusera på dig själv istället för att ödsla energi på de som bär sig illa åt.



Många kramisar!♥

2012-06-07 @ 13:22:51
URL: http://aprilsus.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tja tja bara ett test ser du inte vem det är nu heller, puss kram

2012-06-09 @ 09:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0