En ny vec

Hej hej alla goa
Midsommar firande gick bra vi åt god mat med svärföräldrarna
var här hela dagen vi hadde så mysigt 
men vädret ville inte vara med oss så tur att vi var inne
och i söndags vad lena och jan här en stund
innan dom kom sä bad vi dom att köpa ett paraply för det skulle bli dåligt väder på måndag
och alla våra var sönder
hon köpte ett stort bestant paraply
dom var här en stund men jag gäspade hela tiden vet inte jag varför så trött
och peos ögon var inte pigga heller
 idag när jag vaknade ville jag inte gå upp
det blåste och regnade men jag kom upp till sist blev
lite bråttom i slutet när jag skulle iväg men kom i väg 
det var jobbigt att gå idag vet inte varför men det var det
och jag kommer inte in i gruppen så bra som jag velat
har nog satt många spår i mig men det får ta den tiden det tar 
jag är ju inte där att hitta vänner
jag är där för att jag ska må bättre och hitta någon praktik senare 
när jag skulle hem så regnade och blåste bara gilla läge
t vi slutade lite tidare så jag satt kvar en stund medans alla kila väg och åkte hem
ibland skulle man önska att man hadde ett körkort när vädret är så här eller när man slutar tidigare
och det roliga är att dom flesta bor i samma ort men erbjuder sig inte dom åker för sig själva
jaja har jag klarat mig så här länge så
men när jag vinner en massa pengar eller får ett redigt jobb då ska det bli körkort 
så ska jag erbjuda skjuts till dom som inte har bil eller körkort  nog om detta 
Jag saknar dig gumman
 det är inte klokt hur man kan sakna någon så mycke 
saknar våra prat stunder  och galenheter vi kan hitta på 
och all skratt m,m ja din goa mat jag hoppars tiden går fort och att du kommer snart 
jag behöver dig en rejäl dos pia love skulle önska vi kunnde ses mer änn vi gör men bara gilla läget 
men snart kommer du hoppars jag då ska jag äta din goa mat fniss
Love you min vän i småland puss och kramvet ni en sak japp det regnar ännu hur kul är det 
nehe nu ska jag slöa lite innan ska lägga mig
för ska se att komma i säng normal tid för jag har varit trött hela dagen 
ha det så gött alla och va rädda om er puss och kram 
Bye bye

Kommentarer
Postat av: pia veber

Tack gumman för de fina orden blir rörd då. jag behöver dig med, känns extra tungt nu, men snart snart jobba två veckor till sen så. loveligt loveligt..
Ha det gott hälsa till alla, puss kram my dear

Svar: Tack själv att du finns och alla hälsar säkert tillbax här kramis
evatakeitorleaveit.blogg.se

2012-06-27 @ 06:51:54
URL: http://vagensomgillarhost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0