En ny månad......

ja nu är det en ny månad vad tiden går fort  är ju inte klokt
min älskling har gått till affären jag hoppars han hann dit innan regnet
för nu regnar det trist väder
jag kollade på ett pogram på tv igår som jag bara måste prata om
klockan 20,00 Tv3 Dokumentär  jag blir både arg och ledsen av detta
det handlade om nät hatare plus tog andras identeter det var en del om på fb och tvitter
det är ju inte klokt att det får förekoma ja lite obehagligt var det
man får hoppars man aldrig får uppleva detta hua
Idag kommer några vänner till peo
deras son ska flytta nästa månad så dom ska komma hit  senare i kväll
och se om det är något han vill ha som vi har över som mattor m,m
kan ju vara något som passar han ska bli trevligt med lite besök
nu är det inte långt tid kvar så ska jag snart börja kursen
så jag har bestämt mig att jag ska börja ändra lite på rutinerna
så jag klarar detta och inte blir för trött eller stressad
jag kommer inte vara på fb så myckert
men en sak ska jag försöka hinna  med att blogga
för det är skönt att få skriva av sig m,m

Var inne hos en bloggerska som hadde fått  ett mail

från en tjej som berörde mig massor och vill gärna dela vidare på deras budskap här!
det kom en och annan tår vill jag lova
Det handlar om 4 unga tjejer som har förlorat sin bästa kompis till cancer. Julia förlorade sin kamp 29 februari – 12




Dessa 4 tjejer vill hedra sin bortgågna vän Julia och  bestämde sig för att samla pengar till barncancerfonden och det genom en cykelresa Juliaresan :-) Jag vill hjälpa tjejerna att hedra sin själsfrände och att samla in pengar till barncancerfonden. Jag vill sprida vidare deras hemsida och budskap.

Gå in och åtminstone kolla deras sida Man kan inte annat än beröras ! Tack ♥

http://juliaresan.se/om-juliaresan/

jag är ur dum på datorer så jag vet inte hur man laddar ner filmen men gå in och kolla gärna

nehe nu ska jag göra lite nytta innan våra gäster kommer vila hahahahahaha

Ha en skön fredag puss och kram

ps gumman i småland jag tänker på dig hoppars allt löser sig och att du mår bra love you

Bye bye



Kommentarer
Postat av: AprilSus

Ja, tiden tuffar på i en väldans fart. Försöker dra i bromsen med det hjälper inte. :(



Vi inleder ju alltid årets första sommar månad med att fira min yngsta dotters födelsedag. Hon var väldigt besviken på det kalla vädret. Så länge vi kan minnas brukar just 1/6 vara en solig och fin dag.



Nu ska jag ta och sätta igång med lite rengöring av mina skitiga golv. Nu är det min tur att få kärt besök. Min biologiska pappa med fru är på väg ner till oss. :)



Ha en fin helg, vännen!

Kramisar i massor! ♥

2012-06-02 @ 10:40:26
URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0