Blandat ???????

Hej hej  alla 
Hjälp vilken dag jag har haft så nu har jag ont i varända del av kroppen 
först hadde jag svårt att komma upp var så trött men när jag väl kom upp
så blev det fart på den här tjejen 
in i duchen sen kollade jag lite på fb och en blogg runda
sen när älsklingen var hema på frukost så frågade jag om det var kallt ute
viseligen var det ju sol ute sen när frukosten var av klarat så var jag snart dax och gå ut
 tog inte jumper eller jacka på mig och med solglasögonen i högsta hugg så gick jag
men hjälp vad det blåste då men jag bestämde mig att fortsätta att gå 
jag bestämde mig för att gå in på 
kappahl jag gillar inte att gå in på klädaffärer
för det första så provar jag aldrig för det är bara jobbigt och sen är det svårt att hitta något fint
när jag har gått där en stund börjar jag bli varm och svettas och tycka allt är jobbigt
men jag pinade mig en stund hittade lite till mig 2 linnen  och 3 trikå blusar typ
sen en lång kjol se om det passar något annars blir det dyrt
kan ju lämmna tillbax men känner jag mig rätt så ligger det bara kvar här hemma
 så dumt för det var inte billigt  men förhopplingsvis så passar jag kläderna
 
när jag kom ut kännde jag att jag bara måste sätta mig
vid bänken satt en annan man där så jag frågade om jag fick slå mig ner och det gick bra 
när jag hadde suttit där ett tag så körde en bil förbi och på passagera sidan satt en man med fönstret ner draget han smällde på bil dörren och jag tittade till vet inte om han såg för jag hadde solglasögonen på mig men han satte upp fingret vilken oförskämnd människa en del tror att dom kan beter sig hur som helst jag försöker inte bry mig men inte lätt alla gånger vad har vi kommit hän i respekt m,m ja det är så man blir ledsen men ännu värre är det när vänner sårar en man försöker och försöker vara en god vän ja jag vet snart inte hur en god vän ska vara för hur man änn gör så händer det saker i sitt liv så man blir besviken ja nog om det efter jag har vilat
så gick jag till  BR skor  kolla efter et par skor men oj vad svårt jag har en hög vrist på den ena foten
sen kan jag inte ha högklackat plus jag är välldigt kräsen åxo
men jag hittade två par oj vad förvånad jag blev där kom jag billigt unndan
jag sitter med det ena paret på mig nu för dom ska bli mjuka men dom tar jag nog inte på mig i morgon
sen när jag var klar där så var vi i guld afärren och kollade ut en fin present för vi ska på barndop i morgon
jag hittade en fin present och ett fint kort till sen när vi var klara gick vi hem
jag var helt slut har varit på språng flera timar så min älskling var och hämtade mat det var gott
men tyvärr så ville mina tankar inte som jag ville så fick inte behålla maten
det är andra gången på kort tid jag försöker inte stressa mig av vissa saker och ting
men mänskligheten är så grym idag så jag får nog slags panik
fast jag försöker intala mig själv att jag är bra som jag är och en varm och fin människa
och det fina är det man har i pannbenet och inte utvändigt 
ni vet att jag sa att det var fint väder i morse men nu i eftermiddag har det regnat och regnat
det regnar fortfarande inte kul alls
jag sitter här och dricker mitt kaffe och tänker tänk om vädret kan bestämma sig någon gång
 en sak har jag bestämt och så ska det bli fint väder  i morgon för i morgon ska söta fina Zelda döpas 
jag har gått och våndas fram och tillbaka om jag ska gå på barndopet
jag har så svårt med massor folk och känner jag inte dom så är det ännu värre
jag är nog en trivsel människa jag trivs i min bubbla som jag känner och tycker om mig för den jag är
men jag bara älska denna familj jag är god vän med min gumma som jag har kännt ett tag
och det var hennes äldsta dotter som ska döpa sin goa tjej
jag blev både röd och glad när jag fick veta att vi är bjudna
min goa vän/gumma har så kärleksfull familj och dom är så söta allihopa ja jag har ju inte träffas hela familjen men jag vet att min gumma har gjort ett bra jobb för dom jag har mött är så varma och goa
så just nu slåss jag med mitt samvete om vi ska gå men som det ser ut nu så ska vi gå
jag ville inte svika för jag bara gillar den familjen och jag måste lära mig att leva
och inte bry mig om vad andra tycker  huvudsaken att mina nära och kära älskar mig för den jag är 
Nehe nu ska jag sluta för idag börjar få skriv kramp det blev ett lång brev idag 
ha det så gött alla mina goa vänner/läsare
Puss och kram 
Bye bye
 

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Men vad lustigt!!! :) När du skrev att du skulle på dop, så tänkte jag direkt på en liten Zelda i dina trakter som ska döpas och sen skriver du att barnet heter Zelda!? Inget vanligt namn precis, så att det är samma lilla sessas dop du ska på är jag helt övertygad om. Zeldas mormor har jag varit bloggvän med länge och vi är även vänner på FB. Jag har aldrig träffat henne personligen, men jag har många gånger sagt att jag skulle vilja flytta hem till dem och vara en i deras familj, för de verkar vara så otroligt goa och kärleksfulla. Så nu hoppas jag verkligen att du går på dopet, som tydligen bli en storslagen tillställning med 60 bjudna gäster och kaffe kalas i deras trädgård. Och så måste du lova mig att ge mormor H en stor kram och hälsa från mig.

Ha en fortsatt fin kväll, vännen och ännu ännu bättre lördag med dop och allt. :)

Jätte kramis, från mig!♥

Svar: Go kväll ska just hoppa i säng men visst ska jag ge mormor en stor kram från dig natti natti kramis <3
evatakeitorleaveit.blogg.se

2012-06-29 @ 20:59:49
URL: http://aprilsus.blogspot.se/
Postat av: pia veber

min gumma, Du vet du är den finaste männsikan som finns på den här jorden, du är Guld värd för mig och många, Bry dig inte om all det negativa runt dig, en del männsikor gör en massa fula saker inget att bry sig, Tyvär finns det ingen respekt alls i dagens ungdomar, hoppas att ni får en jätte bra dag på dopet och hälsa så gött.
Puss kram my dear, love you

2012-06-30 @ 10:52:16
Postat av: pia veber

min gumma, Du vet du är den finaste männsikan som finns på den här jorden, du är Guld värd för mig och många, Bry dig inte om all det negativa runt dig, en del männsikor gör en massa fula saker inget att bry sig, Tyvär finns det ingen respekt alls i dagens ungdomar, hoppas att ni får en jätte bra dag på dopet och hälsa så gött.
Puss kram my dear, love you

2012-06-30 @ 10:52:25
Postat av: pia veber

min gumma, Du vet du är den finaste männsikan som finns på den här jorden, du är Guld värd för mig och många, Bry dig inte om all det negativa runt dig, en del männsikor gör en massa fula saker inget att bry sig, Tyvär finns det ingen respekt alls i dagens ungdomar, hoppas att ni får en jätte bra dag på dopet och hälsa så gött.
Puss kram my dear, love you

Svar: Tack gumman hihihi fick tre samma medelande av dig vi var på dopet det var trevligt kramis
evatakeitorleaveit.blogg.se

2012-06-30 @ 10:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0