ååååå aja buff buff

Hej hej alla mina goa .....
Ni vet den här låten om dom elva små trollen ååååå aja aja  aja buff buff buff ......
Mitt huvud håller på att sprängas i bitar jag vaknade av att huvudet dunkade som en galning
fick be min älskling att hämta en tablett sen fick jag vänta en stund innan jag gick in i duchen
igår på kursen kom huvudvärken smygande som tur var vad det en som erbjöd mig en alvedon
det räckte med en jag märker när det är bara huvudvärk eller migrän
och migränen vill jag helst inte ha men man kan ju inte välja
men som tur är så har jag inte migrän lika ofta som huvudvärk
ja nu kanske är det någon som tycker att jag pratar i natt mössan men så är det hoss mig 
Ja jag behöver väll inte tala om hur vädret är *SUCK*
Kommer strax!!!!!!!!
så nu var jag klar var jag borta länge hihihi skoja hur ska ni veta det ????
men nu har jag varit hos bagaren och köpt frallor hadde inget bröd hema 
sen slank det ner 2 jordgubbs winerbröd åxo hum det var ju inte bra jaja ibland så
jag äter ju inte så myckert godis längre m,m 
 
 
jag fick min första utmaning i går av min ny funnen vän aprilus tack tack det var kul 
på det sättet får man ju veta lite hur ni gillar så ta gärna utmaningen ni som vill ?????
vad som händer idag vet jag inte men tur att vi är lediga för jag är fortfarande tung i huvudet 
så det blir nog en lungn dag 
jag fick hem en ny film jag har inte ens öppnat och kollat vad det är för en 
kanske skulle göra det så kan det ju kanske bli film tid 
ja vi få se vad dagen har att erbjuda
Ni får ha en bra dag alla
puss och kram 
Bye bye 

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Hej, vännen!
Huvudvärk är inte kul att dras med, men migrän är hemska grejer. Jag fick migrän redan som barn, men som växte bort i tonåren, sen kom den tillbaka när jag fick mitt första barn. Efter det har den försvunnit och kommit tillbaka efter varje barnafödsel och sen Mathilda föddes 1999 är den helt bort och jag hoppas det förblir så? Jag har inte saknat min migrän det minsta, men dock inte glömt hur hemskt det var.

Kul att du antar utmaningen, men jag är själv lite tveksam till vissa utmaningar, men den här var ju inte så krävande. ;)

Jag fick faktisk en stor utmaning en gång, där man skulle skriva ett inlägg dagligen om ett specifikt ämne och det var riktigt rolig trots att det var en stor utmaning. Passar perfekt om man har lite bloggtorka. ;)

Ha det gött och stor kramis!♥

2012-06-27 @ 11:18:23
URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0