vad är det för dag??????

 Hejhej alla goa vänner
allså jag hänger inte med längre jag har trott det är tisdag hela dagen
så är det måndag *hum* fattar ingen ting
och nu i kväll kom en smygande huvudvärk skit kul och sen får jag inget gjort heller
det där med jag har ofta huvudvärk vet jag nog vad det beror på
för jag måste lyfta upp glasögonen när jag spelar wordprue på mobilen
och inte har jag råd att skaffa nya glasögon men då berättade min granne att man kan beställa på nätet och det är myckert billigare man kan gå ner till optiken och tar syn test och få en kopia på receptet 
dom blir nog inte så glada men är man arbetslös så är man
sen kunnde man välja ut 5-6 par och få låna hem och prova och se om något kan passa en
sen skickar man tillbaka och om man hittar något som passar så skickar man med receptet
jag tror nog att jag ska testa det det är ju under halva priset
det är ju värt ett försök
 
 jag har blivit bjuden på tjej middag på söndag
nu har jag inte varit ute på ett tag så det kan ju bli skoj
och sen är hon så snäll att hon gör lchf som jag kan äta
det går bra med vikten har gått ner 7,9 kilo på 3 vec så det är ju posetivt
men jag vet inte om jag känner mig piggare för det
jag har faktiskt fuskat lite då när det var som varmast så har jag ätit lite glass då och då
men 7,9 kilo är väll inte fy skam?????
i morgon ska vi till peos föräldrar med jan och lena
så då blir det nog en massa fika
men jag tar med min muffin som jag har i frysen som jag få äta
så går nog det åxo 
nähe nu vill inte mitt huvud längre så jag ska ta mig en tablett och vila lite framför tv 
ha det så gött mina vänner puss och kram 
Bye bye
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0